חדשות הארץ

יו"ר ההסתדרות: אם לא ייפתר משבר העו"סים – יהיו שביתות נוספות

יושב ראש ההסתדרות ארנון בר-דוד קיים לפני זמן קצר (שלישי) בלשכתו פגישת עדכון מיוחדת עם יושבת ראש איגוד העובדים והעובדות הסוציאליים ענבל חרמוני וחברי מטה מאבק העובדים והעובדות הסוציאליים. בפגישה סיכמו הנוכחים עמדות לקראת פגישתה של חרמוני עם שר האוצר ישראל כ"ץ, שצפויה להתקיים הערב בירושלים.

בר-דוד הביע שוב בפני חברי מטה המאבק את תמיכתו והזדהותו עם שביתת העובדות והעובדים הסוציאליים, ואמר כי ההסתדרות תמשיך ותעמוד מאחורי המאבק המוצדק שלהם ותתמוך בו בכל אמצעי שיתאפשר. יושב ראש ההסתדרות הנחה את חרמוני ואת נציגי מטה המאבק להמשיך בשביתה, תוך גיבויו המלא, אם לא יגיעו להבנות מול האוצר.

בפגישה הודיע יושב ראש ההסתדרות כי ההסתדרות תפעיל בימים הקרובים את קרן השביתה שלה, ותעביר לכל עובד ועובדת ששובתים צ'ק על סך 1,000 שקל. מדובר בפעם הראשונה שקרן השביתה של ההסתדרות תופעל בהיקף שכזה ולמספר גדול כל כך של עובדים. בנוסף החליט יושב ראש ההסתדרות כי אם המשבר לא ייפתר, מקומות עבודה נוספים מהמגזר הציבורי יצטרפו לשביתה לאות סולידריות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יושבת ראש איגוד העובדים והעובדות הסוציאליים ענבל חרמוני אמרה: "המעורבות והגיבוי של יושב ראש ההסתדרות במאבק הזה היא חשובה ונותנת לנו רוח גבית להמשך המאבק עד להשגת הדרישות שלנו. אני מודה לו מאוד בשם כלל העובדים והעובדות הסוציאליים בישראל".

צילום: אגף הדוברות בהסתדרות



צילום: אגף הדוברות בהסתדרות


Back to top button