פוליטי / מדיני

הממשלה תעביר 15 מיליון ש"ח לתנועות הנוער

משרד האוצר הודיע היום (חמישי) כי יעביר 15 מיליון ש"ח לטובת תנועות הנוער להתמודדות עם ההגבלות בתקופת משבר הקורונה. תקציב זה יאפשר לתנועות להיערך לפעילות מותאמת בקורונה ולמציאת פתרון תקציבי ארוך טווח.

שר הביטחון בני גנץ אמר: "התעקשנו והצלחנו. בשורות מצוינות למאבק שלנו עבור תנועות הנוער והפעילות החשובה שלהם, במיוחד הימים אלו. אני מודה לשר האוצר ישראל כ״ץ על שיתוף העולה במציאת פתרון ובטוח שנדע להסדיר התקציבים עבורם גם בעתיד. משבר הקורונה מעמיד בפנינו אתגרים רבים אבל הדאגה לחינוך ילדינו היא קודם כל דאגה למדינת ישראל".

תגובת יושב ראש תנועת הצופים רז פרל: "ראשית אנחנו רואים שהלחץ עובד, אבל אנחנו עדיין רחוקים מההישג הנדרש. התקציב המדובר כרגע בתקשורת הוא חלק קטן ממקדמות שאמורות היו להגיע לתנועות בכל מקרה. מי שטיפל בהליך הפרוצדורלי שהיה תקוע הם אנשי אגף תקציבים ומדובר בסך הכל בהפשרה חלקית, חשובה אבל רחוקה מלהספיק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר פרל: "אין עדיין הבטחה לביטול הקיצוץ שאמור להתרחש במעבר בין המשרדים ואין כל התייחסות לנזקים הגדולים שהתנועות ספגו, ולכן ממש ברגעים אלה אנחנו עובדים להסביר את הטעות גם לפוליטיקאים החוגגים את ההישג וגם לתקשורת המפרסמת את ההישג בהבלטה. אנו מבינים שיש אינטרס להציג לכולם כאילו המאבק הסתיים בהצלחה אך לצערנו המציאות עדיין שונה".

תנועת הצופים – אילוסטרציה. צילום: עמית עמר

Back to top button