צרכנות

הדפסת חולצות לטיול שנתי

הטיול השנתי הוא חוויה שכל תלמיד מחכה ומצפה לה עוד מתחילת שנת הלימודים. מדובר בחלק מאוד משמעותי בחוויית הלימודים של התלמידים והמורים והוא דורש תכנון קפדני והפקה מורכבת, המשלבת תיאום בין גורמים רבים במהלך הטיול, תכנון לוגיסטי, ניהול לוח זמנים, תכנון מסלולים, אבטחה, הזמנת מקום ללינה, השגחה צמודה על הילדים ומחשבה על דרכים יצירתיות התורמות לגיבוש התלמידים והווי חווייתי. באופן עקרוני החלק הכי חשוב בטיול השנתי זה ההנאה והאווירה השמחה במהלך הטיול. ההנאה יכולה לבוא הן מצד התלמידים והיא יכולה גם להיות מופקת כתוצאה מאירועים, אטרקציות ומגוון הפתעות יצירתיות במהלך הטיול. אחת האפשרויות המעולות להפתיע באמצעותן את התלמידים ולהגביר את תחושת ההנאה שלהם מהטיול, היא באמצעות הדפסת חולצות לטיול שנתי אשר יחולקו ברגע המתאים במהלך הטיול השנתי ויובילו לתחושת גאווה כיתתית, אחדות, גיבוש וחיזוק השיתוף פעולה בזמן הלימודים. את החולצות ניתן להזמין ולהדפיס דרך חברת "חולצות" אשר תדפיס עבורכם כל לוגו, ציור, כיתוב או סמל על חולצות איכותיות בהתאמה אישית תוך זמן אספקה קצר ובמחירים מעולים.

היתרונות בהדפסת חולצות לטיול שנתי

כיום ניתן להדפיס על כל פריט לבוש שנרצה בין אם זה בנדנה, כובעים, צמידים ועוד מגוון פריטים. היתרון בהדפסת חולצות לטיול שנתי הוא בכך שהחולצה, מהווה פריט לבוש שהתלמידים בהחלט ילבשו במהלך הטיול באופן גורף ובאמצעות כך, יוצרים אחדות וגאווה כיתתית ומבלי לשים לב נוצרים קשרים וחיבורים בין התלמידים, הם מתקשרים באופן מכבד אחד עם השני ומרגישים שייכות והזדהות עם האחר. הדפסה על חולצה לטיול השנתי יוצרת שוויון בין התלמידים, כולם לבושים בצורה זהה ואף אחד לא ירגיש שונה או נבדל מהאחר. בנוסף, יתרון מאוד גדול בהדפסת חולצות לטיול שנתי, הוא עלות ההדפסה, אשר מתאימה לתקציבים הנמוכים שקיימים בבתי הספר והדבר לא יהווה מעמסה תקציבית. יתרון נוסף של החולצות הוא בכך שהן מהוות מזכרת מהטיול השנתי, הן יהיו בארון הבגדים שלנו ותמיד שנראה את החולצה אנו נזכר בטיול, בחוויה הגדולה ונתרגש מחדש. החולצה יכולה ללוות אותנו במשך שנים ותמיד שניתקל בה בארון מיד ניזכר כמה טוב היה בטיול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מגוון סוגים של חולצות להדפסה

כאשר מעוניינים בהדפסת חולצות לטיול שנתי נצטרך לבחור בין סוגים שונים של חולצות, אשר לכל אחת יש את הייחוד והאיכות שהיא מביאה. יש כמה סוגים נפוצים:

1.      חולצת טי-שרט– חולצה רגילה עם שרוולים קצרים אשר מתאימה לטיולים בתקופת הקיץ החמה. החולצה עשויה מכותנה מלאה המונעת חימום יתר של הגוף והיווצרות זיעה רבה.

2.      חולצת דרייפיט  חולצה איכותית שהופכת נפוצה יותר בתחום ההדפסה על חולצות. היתרון בחולצה הוא שהיא מנדפת זיעה בצורה יעילה המשאירה את החולצה יבשה ונעימה על הגוף.

3.      סווטשרט וקפוצ'ונים – מדובר בחולצות ארוכות המתאימות לתקופת החורף וגורמות לחימום הגוף ומניעת חדירה של קור. יש לקחת בחשבון שמדובר בחולצות שעלותן גבוהה יותר מחולצות קצרות ועלולות להעמיס על התקציב של בית הספר.

לגבי כל סוג חולצה שנבחר, יש לקחת בחשבון את צבע החולצה שנבחרה אשר יתאים לתקופה בה נמצאים. כך למשל בתקופת הקיץ החמה מומלץ לא לקחת חולצות בצבעים כהים, אשר קולטות את חום השמש ומעלות את טמפרטורת הגוף, אלא עדיף לקחת צבעים בהירים אשר יתנו תחושה נעימה לגוף. בכל הנוגע למידות החולצות, מכיוון שלוקחים כמות גדולה של חולצות שתספיק לכל התלמידים, רצוי שהמידות יתאימו לכולם ולכן עדיף או שכל תלמיד ימסור את המידה המועדפת עליו או שהמורים ישערו את מידות התלמידים שלהם על סמך היכרות אישית אתם.

Back to top button