משפטי/פלילי

שוהה בלתי חוקי מואשם ברצח של חסר בית בבאר שבע

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי בגין רצח בנסיבות מחמירות של חסר בית יאסר דנפירי ז"ל.

על פי עובדות כתב האישום בין הנאשם צאלח בן סעדי בדוי, בן 29 מתרקומיא, שוהה בלתי חוקי וללא היתר כניסה לישראל והמנוח, שנהגו לעסוק בקיבוץ נדבות, פרצה מריבה בקרבת מגדל הרכבת בבאר שבע. במהלך המריבה, איים המנוח על הנאשם עם מספריים וסטר לו.

בלילה שבין ה- 3 ביוני ל- 4 ביוני, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותו של המנוח. הנאשם יצא מאזור אולמי הינומה, שם ישן אותו לילה, לכיוון בית שיאים, נכנס למכונית בה ישן המנוח, הכה בראשו של המנוח עם חפץ וגרם למותו. מיד לאחר מכן, יצא הנאשם מהמכונית והצית אותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מספר שעות אחרי הרצח, עורר הנאשם את חשדו של שוטר סמוך לקריית הממשלה בב"ש, אשר ביקש ממנו להזדהות. הנאשם החל להימלט, אותר בוואדי סמוך וניסה לתקוף את השוטר באמצעות מוט ברזל, ונשך אותו בידו.

התיק נחקר בתחנת באר שבע. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, הצתה, כניסה ושהייה שלא כדין, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, ועוד. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button