צרכנות

כל מה שרציתם לדעת על בגן של דודו – סדרת הסרטים המצליחה

הרבה פעמים משפחות דתיות נתקלות בקשיים – איך אפשר להנגיש לילדים תוכן דתי, יהודי ומסורתי שפורש בפניהם את כל המידע החשוב ובצורה מעניינת וצבעונית? במיוחד בעידן שבו הכל פרוץ, חשוב להמשיך ולהפיץ תכנים שמתעסקים בלב לבה של הדת היהודית והופכים כל נושא למעניין, מרתק ועשיר בתוכן שמיועד לילדים. בגן של דודו היא סדרת סרטים שבאה לעשות בדיוק את זה, ובמאמר הקרוב נכיר לכם אותה קצת יותר לעומק.

בגן של דודו – עוד לא מכירים? ברוכים הבאים, הגעתם בדיוק בזמן

אם עוד לא יצא לכם לשמוע על סדרת הסרטים הנהדרת הזו, כיף שהגעתם! "בגן של דודו" היא מי שהרימה את הכפפה והצליחה לשלב בין תכנים של מוזיקה, ערכים וצבעוניות. הסדרה, שזמינה לרכישה גם בתקליטורי וידאו וגם בקלטות וידאו – למי שמתחבר לצפייה בסגנון וינטאג'י ומדליק. הסדרה מביאה בכל אחד ואחד מהסרטים בה ערך אחר – ערכים שבין אדם לחברו וערכים שקשורים ביהדות כמו שבת, חגים ותפילות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסדרה מונגשת בצורה מופתית לילדים בכל הגילאים, על ידי שיתוף של להקת ילדים ששרה שירים יהודיים ומסורתיים, ובהשתתפותו ובכיכובו של דודו פישר, בעל הקול הענק והגישה הנהדרת לילדים.

כמה דברים שכדאי לדעת על סדרת הסרטים "בגן של דודו"

סדרת הסרטים "בגן של דודו" הגיעה לעולם על ידי היוצרת אורית וגנפלד. וגנפלד היא מלחינה ופזמונאית, ושירי סדרת הסרטים גם הם נכתבו והולחנו על ידה. הסדרה אמנם מותאמת בעיקר לקהל המסורתי ולקהל הדתי, אך הקהל החילוני בהחלט יכול למצוא בה עניין גדול גם כן.

מתוך תשעה עשר סרטי הסדרה "בגן של דודו", שלושה מהם הוקלטו בשפה האנגלית על מנת להנגיש גם לציבור היהודי בתפוצות את התכנים המרתקים והחשובים של הסדרה.

אילו תכנים ניתן למצוא בסדרת "בגן של דודו"?

סרטי הסדרה "בגן של דודו" מציעים מגוון ענק של תכנים. בין תכני הערכים שבין אדם לחברו ניתן למצוא סרטים כמו "כולנו חברים", "מכל הלב והנשמה" ועוד, מבין תכני החגים ניתן למצוא סרטים כמו "שנה טובה – בין כסה לעשור", "מעבדות לחרות", "ושמחת בחגך", "נס גדול היה פה" ועוד, ואילו בתכני היהודות ניתן למצוא סרטים כמו "שבת שלום", "ירושלים" ועוד.

במקביל לתכני היהדות והערכים, הסרטים החדשים יותר מציעים גם תכנים מגוונים על החיים כמו "שירת החיות", "זהירות בדרכים" ועוד.

איפה ניתן להשיג את תכני "בגן של דודו"?

תכני הסדרה "בגן של דודו" זמינים לרכישה בחנויות השונות. אחת החנויות שמציעות את "בגן של דודו" לרכישה היא החנות גרינטק, שמתמחה בשיווק תכנים יהודיים.

כמה זה עולה?

אם תרצו לרכוש את סרטי הסדרה, תוכלו למצוא כל די וי די בגרינטק בעלות 59-79 ש"ח. בנוסף באתר תוכלו לרכוש תכנים נוספים הדומים לסדרה. מאחלים לכם הנאה רבה מהסדרה הנהדרת הזו!

Back to top button