חדשות הארץ

חסימות ושינויים בהסדרי התנועה בשל מחאה בפארק צארלס קלור בתל אביב

משטרת ישראל הודיעה לפני זמן קצר (שבת) כי השלימה את היערכותה לקראת המחאה המתוכננות להתקיים הערב בפארק צארלס קלור בתל אביב.

מאות שוטרים יתפרסו במוקדים השונים ויהיו ערוכים במספר מעגלי אבטחה וסדר לקראת המחאה הצפויה.

בעקבות המחאה, יתכנו חסימות ושינויים בהסדרי התנועה בסמוך לפארק וברחובות הסמוכים. מומלץ לציבור הנהגים להתעדכן במהלך הערב אודות החסימות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשטרה הדגישה כי תפעל לאפשר לכל אדם את חופש הביטוי והמחאה כחוק. לצד זאת, המשימות המרכזיות של השוטרים הן: לשמור על הסדר הציבורי, לשמור על שלום הציבור ובטחונו בתוך ההפגנות ומחוצה להן, לפעול נגד אלימות מכל סוג שהיא, לוודא את קיומן של התקנות לשעת חירום וצו בריאות העם ככל שניתן ולהכווין את התנועה בהתאם לצורך.

במסגרת ההיערכות למחאה, המשטרה נערכה ואף קבעה תנאים לקיום המחאה באופן מוסדר, כך שישמר הסדר הציבורי והבהירה כי תתקיים הקפדה של ההוראות השונות למניעת התפשטות נגיף הקורונה. יחד עם זאת נוכח העובדה שמספר מחאות בתקופה האחרונה זלגו להפרות סדר והתפרעויות אלימות, המשטרה נערכת עם כוחות ואמצעים גם לכך.

במשטרה קוראים לציבור המשתתפים במחאה, להישמע להוראות השוטרים, לשמור על המחאה נקייה מאלימות וכן להקפיד על קיום החוק והתקנות, ובפרט עטיית מסיכות פנים בכל מהלך המחאה.

"המשטרה לא תאפשר לאף אדם להפוך את המחאה למפגן אלימות כלפי שוטרים, אזרחים או רכוש. התפרעויות אלימות, הפרות חוק וסדר וונדליזם יטופלו ויאכפו בהתאם. גם בתקופה מורכבת זו, נמשיך לאפשר את קיומן של מחאות בגבולות החוק, אולם לא נאפשר אלימות מכל סוג שהיא והפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק." הדגישו במשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button