צרכנות

למה כדאי למשוך כספי פיצויים לפני הפנסיה

אנשים רבים שמתקרבים אל גיל הפרישה נאלצים להתמודד עם עשרות שאלות וסיטואציות שהם לא בהכרח יודעים לענות עליהן או להתמודד איתן. בין תשלומי מיסים לבין הגשת מסמכים לשם קבלת הטבות והקלות, שאלה נוספת נשאלת ברגע הזה והיא למה כדאי למשוך כספי פיצויים לפני הפנסיה. אם אתם מוצאים את עצמכם מתחבטים עם השאלה הזו, הגעתם למקום הנכון שיעשה לכם קצת סדר בבלאגן.

פיצויים? מה זאת אומרת?

לאורך כל החיים עבדתם קשה. בין אם עבדתם בעבודה אחת מסודרת לאורך שנים ארוכות, ובין אם החלפתם מקומות עבודה ונדדתם ביניהם – מה שבטוח הוא שלאורך כל תקופת העבודה שלכם קיבלתם תלושי שכר. תלושי השכר פירטו את מגוון ההוצאות וההכנסות שלכם בחישוב ברוטו ובחישוב נטו.

אנחנו מניחים שיצא לכם לבחון לא פעם את תלושי השכר שלכם, ובוודאי ראיתם שם סעיף בשם "פיצויים". גם אם לא ידעתם עד היום למה הכוונה, זה בדיוק הזמן להבין. כספי פיצויים הם כספים שהמעביד מפריש עבורכם בכל חודש בחודשו, ובסופו של דבר מצטברים לכדי סכום שבגיל פרישה ישמש אתכם למחייה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על אילו סכומים מדובר?

כספי פיצויים יכולים להצטבר לכמה מאות אלפי שקלים ויותר, בהתאם להכנסה שהיתה לכם לאורך שנות העבודה שלכם. ההצטברות אמורה להגיע לכדי סכום שיוכל לאפשר לכם מחייה באורח חיים תקין בתור גימלאים, כך שתוכלו לשלם את שכר הדירה שלכם, את החשבונות השונים וכמובן לאפשר לעצמכם גם כיף ומותרות.

למה כדאי למשוך כספי פיצויים לפני הפנסיה?

משיכת כספי פיצויים לפני הפנסיה תגיע בדרך כלל מאחד מתוך שני טעמים עיקריים – הראשון הוא צורך מיידי בכספים זמינים שניתן להשתמש בהם מתוך מקום של מצוקה כלכלית, התמודדות רפואית ועוד מקרים לא פשוטים אחרים, והשני הוא הרצון לקבל את הכסף ולהשקיע אותו באפיק אחר משתלם שיוכל להפוך שקל לשניים או יותר. בכל אחד משני הטעמים האלו גלום עיקרון אחד עיקרי שלפיו יש כסף שמגיע לכם – אז למה לא לקחת אותו כבר עכשיו?

משיכה של כספי פיצויים לפני הפנסיה – יש גם דברים שחשוב לדעת

היות והמצב הרגיל הוא שאנשים לא מושכים כספי פיצויים לפני הפנסיה, מי שבכל אופן מעוניין לעשות זאת עשוי לשלם אחוז מס לא מבוטל כלל. בכל מקרה, ככל שתהיו מסודרים יותר בבקשה שלכם למשיכת כספי פיצויים לפני הפנסיה, ככה אחוז המס עשוי לרדת ואתם תוכלו להתפנות לשימוש נקי מהכסף שלכם.

במידה ואתם לא יודעים כיצד להתחיל לגשת אל הנושא הזה, קיימות לא מעט חברות שיכולות לעזור לכם בתהליך הזה, שעלול להיות מורכב יותר ממה שחשבתם.

יש לכם המלצה על חברה כזו בשבילי?

בהחלט כן! חברת מניב היא חברה שמתעסקת בהמון נושאים כלכלים חשובים, וביניהם משיכת כספי פיצויים לפני הפנסיה. אתם מוזמנים לצלצל ל-072-3972399 ולהנות משיחת ייעוץ ראשונית בחינם. שיהיה בהצלחה!

Back to top button