משפטי/פלילי

תושב אשדוד חשוד באיומים כלפי הוריו: "הלילה הזה את כולכם אני ארצח"

כתב אישום הוגש היום (ראשון) על ידי חטיבת התביעות של המשטרה כנגד תושב אשדוד, בשנות ה- 30 לחייו, בחשד שאיים לפגוע קשות בהוריו ותקף אותם.

ב- 21 ביולי בשעות הצהרים התקבל דיווח במוקד המשטרה מאזרחים אודות צעקות וקריאות לעזרה הנשמעות מדירת השכנים בבניין באשדוד. השוטרים הגיעו למקום האירוע במידי והבחינו בתוך הדירה בגבר אשר צועק על הוריו ומאיים לרצוח אותם. החשוד נעצר על ידי השוטרים והובא לחקירה במשטרת אשדוד.

במהלך החקירה התברר כי החשוד דרש מאביו לקנות לו בירה וסיגריות במידי ולאחר שהתבקש על ידי אביו להמתין עד שיסיים לאכול-החל לצעוק לעברו ואמר לו כי "הלילה הזה את כולכם אני ארצח,הלילה אני לא ישן,לא יכול לישון בלי שתייה,בלי כלום".מיד לאחר מכן דחף החשוד את אביו,תפס אותו בחולצה ואמר לו "אני אהרוג אותך,אני אחנוק אותך אם לא תקנה לי עכשיו בירה וסיגריות". בהמשך ניגש החשוד אל אמו ואמר לה "היום אני יגמור אותכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך חקירה מהירה ומקצועית נגבו על ידי חוקרי המשטרה עדויות ונאספו ראיות כנגד החשוד.

היום, כאמור, הוגש כנגד החשוד על ידי חטיבת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום חמור בגין איומים ותקיפה בבית משפט השלום באשקלון. כמו כן הוגשה בקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים נגדו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את אירועי אלימות, והשוטרים יפעלו בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין."

צילום: חדשות מבזק לייב – MivzakLive

Back to top button