משפטי/פלילי

7 תושבי חולון מואשמים במעורבות בשני ניסיונות רצח

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד אורן בן דוד (26), מאור שחב (25), לידור רופא (20), ליאור גלאם (27), שי חזן (29), יוסי ביטון (23) וחן ביטון (25) הכולל עבירות (כל נאשם על פי חלקו) של ניסיון רצח בצוותא, קשירת קשר לפשע, החזקת נשק בצוותא והחזקת סכין. בתקופה המתוארת בכתב האישום, הנאשמים היו חלק מקבוצה שהתנהלה יחדיו במטרה לבצע עבירות אלימות חמורות.

על פי כתב האישום, בן דוד, שחב, רופא וגלאם תכננו לגרום בכוונה למותו של יעקב משומר עמו היו מסוכסכים. במסגרת התכנית הצטיידו שחב ורופא בשני סכינים, ותיאמו עם בן דוד וגלאם כי יסיעו אותם למקום בו שהה משומר, שם ידקרו אותו וימלטו. בן דוד וגלאם הסיעו את שחב ורופא למקום בו שהה משומר, שם יצאו מהרכב כאשר את פניהם מכסה מסיכת מנתחים, ובידיהם הסכינים. כאשר הגיעו השניים למקום הימצאו של משומר, החלו לדקור אותו בצווארו בעודו מנסה להתגונן. לאחר הדקירה נמלטו שחב ורופא לרכב בו המתינו להם במקום שנקבע מראש בן דוד וגלאם, והארבעה נמלטו מהמקום.

באישום נוסף מתואר כי בעוד בן דוד וחזן שוהים במרכז ספורט בחולון אירע במקום אירוע ירי. השניים חשדו שהירי בוצע לעבר חזן על ידי מספר מעורבים עימם היה להם סכסוך קודם, בין היתר שלומי פיס. בן דוד, גלאם ,חזן, וחן ביטון קשרו קשר לגרום למותו של שלומי פיס באמצעות ירי. הנאשמים הגיעו לביתו כדי "ללמוד את השטח" ולתכנן כיצד יגרמו למותו. למחרת, משנודע להם כי פיס מבלה בחוף ראשון לציון, בן דוד, יוסי ביטון וחן ביטון תכננו לגרום למותו של שלומי. בן דוד ויוסי ביטון הגיעו על אופנוע סמוך לחוף על מנת לירות בפיס, בעוד חן ביטון ממתין להם ברכב במקום אחר. אולם, כאשר בן דוד הבחין בניידת משטרה שנוסעת לעברו, הוא ויוסי ביטון נמלטו מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכתב האישום ישנם גם 2 אישומים נוספים על עבירות נשק.

פוענח ניסיון רצח בשכונת רמות בירושלים: החשוד ביצע מעקבים אחר הקורבן, ת...
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button