פוליטי / מדיני

ח"כ אתי עטיה בשומרון: "לקדם את הריבונות על כל הישובים"

ח"כ אתי חווה עטיה (הליכוד) קיימה סיור בשומרון יחד עם ראש המועצה יוסי דגן. במהלך הביקור סיירה במרכז השומרון וכן דנה עם ראש המועצה באתגרי ההתיישבות ובצורך העולה בהחלת ריבונות עוד קודם לבחירות בארה"ב. ראש המועצה סקר בפני חברת הכנסת את המפה, הסביר לה את החשש מפני החלת ריבונות שתשאיר ישובים מבודדים.

דגן אמר לעטייה במהלך הביקור: "במקביל למלחמה החשובה בנגיף הקורונה המדינה לא יכולה להפקיר זירות אחרות. כפי שצריך להשקיע בכלכלה, ולמנוע את ההתבססות של דאעש בצפון ואת הטילים בדרום כך צריך להשקיע עכשיו גם בזירה המדינית. יש להחיל ריבונות עכשיו בזמן שטראמפ נשיא ארהב, ישנו רוב בכנסת ובממשלה להחלת ריבונות והעולם כולו עסוק ככ בקורונה שאף אחד לא ייתפנה להלחם בישראל. מקסימום ייצא גינוי חלוש מכיוון האיחוד האירופי והבית הלבן. עליכם כחברי סיעת הליכוד לפעול עבור המנדט עליו נבחרתם ולהביא להחלת ריבונות עכשיו".

ח"כ אתי חוה עטיה אמרה במקום: "שמחתי לבקר בשומרון ולראות את העשיה שמובילה המועצה. קיבלתי סקירה מקיפה מראש המועצה יוסי דגן על הנעשה בשומרון ואתגרי ההתיישבות. אני מבקשת לחזק את ידי ראש מועצת שומרון יוסי דגן בדרישתו הצודקת. אני פונה לראש הממשלה לקדם את הריבונות על כל היישובים ומאחזי ההתיישבות ביו"ש, לשם כך נבחרנו. זו העת. לצד הטיפול המקצועי בקורונה, יש לנצל את ההזדמנות ההיסטורית להחיל ריבונות על כל הישובים. הליכוד הצביע פה אחד בישיבת מרכז הליכוד על החלת הריבונות. הציבור מעוניין בכך. רוב שרי הממשלה וחברי הכנסת מעוניינים בכך, זו השעה להחיל ריבונות מלאה. עכשיו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: רועי חדי

Back to top button