תאונות עבודה

פועל בן 40 נפצע בינוני בתאונת עבודה בבני ברק

פועל כבן 40 נפגע לפני זמן קצר (שני) מחפץ כבד באתר עבודה בדרך זאב ז'בוטינסקי בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשים של איחוד הצלה ירדו לעומק של כ-30 מטרים באתר העבודה והעניקו לו טיפול רפואי במצב בינוני, עם חבלות בגפיים. צוותי כיבוי והצלה חילצו את הפועל בעזרת עגורן והוא פונה לבית החולים.

פראמדיק מד"א יוני מרצ'יוני סיפר: "כשהגענו לאתר ירדנו עם ציוד רפואי מספר קומות עד שהגענו לתחתית החפירות. הפצוע שהיה בהכרה סבל מחבלה קשה בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ובעזרת מנוף עגורן חילצנו אותו לרחוב. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

יחיאל וקנין חובש באיחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני סיפר: "מדובר בפועל שסובל מחבלות ופציעות קשות בגפיים ובפלג גופו העליון כתוצאה ממתקן עץ במשקל כבד שנפל עליו תוך כדי עבודתו בתוך המנהרה. לאחר הסיוע הראשוני הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני עד קשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רכוב על אופנוע הצלה חיים אורטנר סיפר: "בכניסה לאתר עבודות הרכבת, המתינו פועלים שהובילו אותנו לעומק של כ-4 קומות מתחת לאדמה וסיפרו על פועל שנפגע ממיכל מלט שנפל עליו מגובה של כ-8 מטרים. פועל כבן 40 שכב על הקרקע, הוא סבל מחבלת ראש ופציעות קשות בגפיים. יחד עם פראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות, קיבועים ומתן תרופות, הוא חולץ אל מחוץ לאתר בעזרת עגורן ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו בינוני-קשה".

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת הנסיבות והועבר דיווח למשרד העבודה.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button