פוליטי / מדיני

ח"כ לפיד: ביבי צריך לפטר את אוחנה עוד היום

יושב ראש האופוזיציה, חבר הכנסת יאיר לפיד אמר בפתח ישיבת הסיעה: "נתניהו, אם אתה לא רוצה לעזוב בחרפה עוד כמה חודשים, לך עכשיו. הפגנות דמוקרטיות במדינה דמוקרטית זה ברדק. שר לביטחון פנים שלא מבין את זה, צריך לעוף מהתפקיד. ביבי צריך לפטר את אוחנה, היום. השר לביטחון פנים אמיר אוחנה אמר אתמול על ההפגנות, "אי אפשר להמשיך עם הברדק הזה". כי הוא רוצה שהמפגינים יעמדו בשלשות. עם חולצות לבנות מגוהצות ותמונה של ביבי. אני מודיע מפה לאמיר אוחנה, אפשר להמשיך עם הברדק הזה, והוא יימשך, ואף אחד לא שואל אותך."

עוד אמר חבר הכנסת לפיד: "הוא לא יעשה את זה. הוא שלח אותו. הוא משתמש בו בשביל לנסות להשתיק את המפגינים. כי הם מפ-ח-דים! והם מפחדים בצדק. כבר הרבה שנים לא הייתה בישראל מחאה כזו. זה רק ילך ויתחזק. אנשים נלחמים על הבית. נלחמים על הפרנסה. האנשים של ביבי מאשימים את המפגינים שזה פוליטי. ברור שזה פוליטי. זו מחאה נגד הפוליטיקה שלכם. פוליטיקה של עסקנים מנותקים שלא מעניין אותם כלום חוץ מעצמם. מדינת ישראל חשובה יותר מבנימין נתניהו. הילדים שלנו יותר חשובים ממנו. זו הבחירה שעומדת בפנינו היום: איש אחד שצריך ללכת הביתה, או מדינה שלמה. בנימין נתניהו, או עתידה, שלומה וטובתה של מדינת ישראל."

יושב ראש 'יש עתיד' הדגיש: "היינו בשבת על הגשרים, עם המפגינים. יש שם מבוגרים וצעירים, שמאלנים וימנים, עשירים ועניים, פריפריה ומרכז. כל ישראל גשר. בשבת הקרובה נהיה שם שוב. זה רק ילך ויגדל. בגלל השחיתות. בגלל השימוש בשנאה. בגלל ממשלת המנותקים המנופחת הזו. נתניהו צריך ללכת כי הוא נכשל בניהול המשבר. כשלון גמור. בריאותי, כלכלי. כל הקואליציה שלו יודעת את זה. כל המדינה רואה את זה. הוא צריך ללכת הביתה כי בזמן שכל זה קרה, הוא התעסק בהטבות המס שלו, ובהתקפות על מנדלבליט ועל ערוץ 12. זה מה שהגשרים והכיכרות אומרים לו: מספיק. עזוב אותנו. אם אתה באמת אוהב את המדינה, לך. אם נותרה בך טיפת פטריוטיות, לך. אם אתה לא רוצה לעזוב בחרפה עוד כמה חודשים, לך עכשיו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: אלעד גוטמן

Back to top button