העולם הערביחדשות הארץלבנוןמבזקים

חיזבאללה: התגובה עדיין לא הגיעה, הציונים צריכים לחכות לעונש על פשעיהם

ארגון הטרור חיזבאללה פרסם לפני זמן קצר (שני) הצהרה והבהיר כי "הטענות הישראליות על סיכול פעולת חדירה והריגתם של פעילי הארגון שקריות".

"נראה שמצב הטרור שחווה צבא הכיבוש הציוני ומתיישביו בגבול לבנון, הכוננות הגבוהה והדאגה הקיצונית והמתגברת מתגובת ההתנגדות לפשע האויב שהביא למות הקדושים של מוג'אהיד עלי כאמל מוחסן, כמו גם חוסר היכולת של האויב לדעת את כוונות ההתנגדות, כל הגורמים הללו הביאו את האויב להיתפס בבהלה." ציין ארגון חיזבאללה בהצהרתו.

עוד הוסיף כי "כל מה שהתקשורת של האויב טוענת על סיכול פעולת הסתננות משטח לבנון לפלסטין הכבושה, כמו גם דיבורים על נפילת חללים ונפצעים להתנגדות בפעולות ההפצצה שהתרחשו בסביבת אתרי הכיבוש בחוות שיבא, אין בהם אמת וזהו ניסיון להמציא ניצחונות מזויפים. ההתנגדות האסלאמית מאשרת כי לא התרחשה שום התקלות או ירי מצידה באירועים שהתרחשו היום. אפשר רק לראות שהאויב מפוחד, חרד ומתוח".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחיזבאללה הדגישו כי התגובה עדיין לא הגיעה והבטיחו שתגיע בקרוב, "תגובתנו למות הקדושים מוג'אהיד עלי כאמל מוחסן על ידי הציונים בפאתי שדה התעופה הבינלאומי בדמשק, תגיע בוודאות והציונים צריכים רק לחכות לעונש על פשעיהם. גם ההפגזות שהתרחשו היום בכפר אל-הברייה שהביאו לנזק ופציעתו של אזרח בביתו לא יעברו ללא תגובה".

כזכור, צה"ל פרסם היום עם סיום האירוע בהר דב בגבול הצפון כי "לפני כשעה סוכל ניסיון חדירה של חוליית מחבלים של חיזבאללה במרחב הר דב. אין נפגעים לכוחותינו. כוחות צה"ל במוכנות וערוכים להמשך ככל שיידרש. לא נאפשר פגיעה בביטחון תושבי מדינת ישראל וריבונותה."

בשעה 20:00 ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ ימסרו הצהרה לתקשורת בעקבות האירועים בצפון.

מחלקים סוכריות היום בלבנון

Back to top button