חדשות חוץ

על אף הסגר האווירי: קשיש שנפצע ונותח בצרפת, הוטס לשיקום בישראל

פעילות בינלאומית בארגון 'יד אליהו לזולת': השבוע התקבלה במוקד החסד של ארגון 'יד אליהו לזולת' הודעה בדבר קשיש שנפל נחבט ונפצע בעת ביקור משפחתי בצרפת. הקשיש פונה לבית חולים מקומי לקבלת טיפול רפואי כשבמהלכו נותח ארוכות. בתום הטיפול, ביקש הקשיש להמשיך את תהליך השיקום קרוב לביתו ומשפחתו בישראל.

בשיתוף מיוחד של ארגון יד אליהו לזולת וחברת מדאסיס הטסות רפואיות, על אף הסגר האווירי, הוטס צוות רפואי מיוחד לליווי הקשיש ממיטתו בבית החולים ועד להגעתו למרכז רפואי בישראל, בעת הנחיתה המתין אמבולנס מיוחד המותאם לקשישים ושורדי שואה של ארגון יד אליהו לזולת והאדון הובל להמשך טיפול רפואי בבית החולים.

מבצע זה מצטרף למבצעים מיוחדים נוספים של ארגון 'יד אליהו לזולת' המסייעים לעשרות אלפי קשישים ושורדי שואה בכל רחבי הארץ והעולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל מדאסיס, משה גרוסברגר, מסר: "שיתוף הפעולה עם ארגון 'יד אליהו לזולת' מוכיח עצמו פעם אחר פעם כמציל חיים עבור קשישים ושורדי שואה הזקוקים לסיוע. אני שמח על שיתוף הפעולה התמידי עם הארגון שהוכיח במקרה זה ובמקרים רבים אחרים את תועלתו ונחיצותו לציבור הקשישים.

זאב טפר יו"ר ארגון יד אליהו לזולת מסר: "זו זכות גדולה לקחת חלק בפעילות חובקת עולם שכזו. הארגון חרט על דגלו לתת מענה לכל קשיש בכל מקום ובכל זמן ולכך נחתור תמיד."

צילום: 'יד אליהו לזולת'
צילום: 'יד אליהו לזולת'
צילום: 'יד אליהו לזולת'
צילום: 'יד אליהו לזולת'
צילום: 'יד אליהו לזולת'
צילום: 'יד אליהו לזולת'

Back to top button