איך מגייסים עובד לניהול אתר האינטרנט?
לעסק שלא מוכר און ליין בשנת 2020 אין זכות קיום. הלקוחות עוברים אט אט לרכישות מקוונות על פני רכישות פיזיות מהחנויות הן בגלל הנוחות והמחירים האטרקטיביים והן מאחר וכיום בעידן הקורונה, פשוט בטוח יותר לרכוש מהבית.
אבל, אתר מכירות מקוון דורש ניהול שוטף, יש צורך בהעלאה של מוצרים רבים מידי חודש, סידור מחדש של קטגוריות ותגיות וכמובן כתיבת תיאורים צבעוניים לכל מוצר ומוצר. כמו כן, יש לנהל מלאים, מחירים, מבצעים ועוד שלל שינויים שוטפים באתר מידי יום ושבוע בכדי להישאר אטרקטיביים..
יתרה מזאת, כדי שאתר מכירות ימכור בפועל, יש צורך בלא מעט עבודה על שיווק:
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
· קידום אורגני – התאמה למנועי חיפוש.
· קידום ממומן – פרסום בתשלום.
· שיתופי פעולה – חיבור האתר לאתרים אחרים.
התעסקויות אלו דורשות הרבה מאוד זמן שלבעלי עסקים פשוט אין. לכן הם לרוב מעסיקים עובד המתמחה בכך ואשר ממונה לנהל את האתר על כל המשתמע מכך.
אז איך מגייסים עובד לניהול האתר?
הדרך הטובה ביותר לגייס עובד לניהול אתר אינטרנט הנו לפרסם מודעה באתרי הדרושים השונים עם תיאור הדרישות הבאות:
1. בעל ידע טכנולוגי
2. בעל ניסיון בניהול אתרים
3. בעל ניסיון בגוגל אדס, פייסבוק ואינסטגרם.
4. בעל יכולת כתיבה מותאמת אינטרנט.
5. בעל זמינות לעבודה בשעות לא סבירות.
עלות שכרו של מנהל אתרים מקצועי ינוע בין 7,000-10,000 ₪ לחודש והוא יידרש לקחת אחריות מלאה על האתר.
אפשרות נוספת הנה לגייס מנהל אתרים במיקור חוץ דרך חברת ניהול אתרים אשר יכולה להעניק את מלוא המעטפת בכ-1/5 מעלות החזקת עובד שכיר וללא תנאים סוציאליים, ללא חופשות ואו ימי מחלה ואו התעסקות בלנהל אותו..
אפשרות זו נכונה יותר לעסקים קטנים ובינוניים ואו לחברת גדולות אשר נמצאים בשלבי ההרצה של האתר ואשר ההכנסות דרכו אינם מצדיקות החזקת עובד במשרה מלאה (או חלקית).
מנהל אתרים מקצועי במיקור חוץ לרוב יידרש לעמוד לרשותכם ולבצע את כל העבודה המורכבת שדורשת זמן אך ישאיר לכם את ההתעסקות באריזה ובשילוח של המוצרים בפועל אך החיסכון הכספי בהחזקתו על פני העסקת עובד ברורה למדי.