צרכנות

איך תדעו אם שירותי it לעסקים מתאימים לעסק שלכם?

טכנולוגיות משמעותיות לעסקים, והופכות למרכיב מפתח כמעט בכל חברה, ושמירה על עדכון ה-IT של העסק שלכם יכולה להיות אתגר אמיתי, שכן הסביבה הטכנולוגית משתנה תמיד. עם הצפת בחירות וחוסר מומחיות, חברות רבות מוציאות לעתים קרובות יותר מדי על שירותי it לעסקים, מבלי להבין אילו הוצאות טכנולוגיות הן חיוניות, יקרות או מיותרות.

זה נכון במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, בשל העובדה שחברות גדולות עובדות עם תקציבים גדולים ויש להן יכולת גדולה לתפקידי IT פנימיים. אבל חברות קטנות ובינוניות עשויות להיאבק על מנת למצוא פתרונות למשברים.

שירותי it לעסקים מציעים פתרון מנצח

תמיד חשוב לקצץ בעלויות ולמקסם את היעילות בכל מקום אפשרי בעסק, ומחלקת ה-IT שלכם היא בדיוק המקום בו מיקור חוץ יכול להוליד את התרחיש המנצח של חיסכון בזמן וכסף, שלא לדבר על שיפור התפוקה של הצוות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שירותי it לעסקים כוללים מיקור חוץ של תיאום כל היבט שקשור ל-IT, החל מתחזוקת חומרה משרדית ועד צורכי אבטחת רשת ושירותי אחסון ומחשוב בענן. דוגמאות אחדות של שירותים אלה כוללות:

·         מרכז הסיוע למיקור חוץ.

·         שירותי ניהול משאבי חוץ במיקור חוץ.

·         התאוששות מאסון.

·         ותכנון גיבוי.

אין גודל אחד שמתאים כשזה מגיע לשכירת שירותי it לעסקים, שכן הצרכים של כל עסק יכולים להיות שונים מאוד.

תחשבו למשל על תקיפת המערכת שלכם

אם אינכם עסק מפותח וטכנולוגי במיוחד, מחדל פשוט כמו שכחת הבטחה שתוכנת האנטי וירוס שלכם מעודכנת, עלול להוביל לסיכון בהתקפה שעלולה להפריע לשירותים העסקיים שלכם ולגרום נזק קשה למערכות האבטחה הפנימיות, כמו גם למוניטין של החברה שלכם.

התקפות מרחוק הולכות וגדלות במספרן, ומשתכללות יותר. האקרים מכוונים מחשבים, סמארטפונים, מצלמות פרוטוקול אינטרנט, ומכשירי אחסון מחוברים לרשת, יכולים לחדור למערכות המחשוב שלכם מרחוק, מכיוון שלכלים אלה יש בדרך כלל יציאות פתוחות ומועברות לרשתות חיצוניות או לאינטרנט.

התקפות באמצעות מכשירים חכמים

אחד מווקטורי ההתקפה הנפוצים ביותר לטלפונים חכמים קשור לגישה שאינה בטוחה, כמו תוכנות זדוניות. יותר משישים אחוזים מההונאות ברשת מבוצעים באמצעות פלטפורמות סלולריות, ושמונים אחוזים מהונאות הנייד מושגות באמצעות אפליקציות סלולריות במקום דפדפני אינטרנט לנייד.

שימוש בבינה מלאכותית

רוב התעשיות הגדולות ביותר משתמשות בלמידת מכונות ובינה מלאכותית כדי להפוך את התהליכים האוטומטיים שלכן ולשפר את הביצועים הכוללים. שירותי it לעסקים כוללים אבטחת סייבר ופשעי רשת, ומציעים פתרונות של מניעת איומים.

חשוב מאוד להיות מודעים להשפעת מתקפות סייבר מלמטה עד לראש החברה, ולחנך אנשים בתוך הארגון למניעת התקפות, וחברה שמספקת שירותי it לעסקים מספקת הדרכות להנהלת החברה ועובדיה להתנהלות חכמה של אבטחת הנתונים והתקנת התשתיות המתאימות להגנה על העסק.

איפה מתחילים עם שכירת שירותי it לעסקים?

חלק מהעסקים עשויים להבין שהם זקוקים לתוכנית של פריקת חלקים מתשתית ה-IT שלהם, אבל הם אינם מוכנים ממש לחפש תוכנית שלמה של צד שלישי. במקרה זה, קיימים כמה שירותים שמשמשים כנקודת התחלה טובה.

אסטרטגיה פופולרית עדכנית היא מיקור חוץ של שירותי it לעסקים שתנהל את תשתית הענן של החברה שלכם. בכך, אתם מפנים זמן רב יותר לעבודה על תכונות חדשות שיספקו ערך טוב יותר ללקוחות שלכם.

אפילו התקשרות לטיפול בתכונה יחידה שהיא שגרתית אך הכרחית, כמו תחזוקת תוכנה ספציפית או הגנת אנטי וירוס, עשויה גם להתברר כצעד הראשון בעלות האפקטיביות ביותר שלכם. בשיטה זו, תשקיעו פחות זמן על השארת הפרטים הטכניים הכרוכים בטיפול באחריות שגרתית זו.

 

Back to top button