פוליטי / מדיני

התנועה לאיכות השלטון: לחקור את האיומים ברצח רה"מ נתניהו

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (חמישי) לממלא מקום מפכ"ל המשטרה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית על מנת לחשוף מיהו האדם שאיים ברצח ראש הממשלה דרך פרופיל פיקטיבי ברשתות החברתיות.

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר: "מוקדם יותר פרסם ראש הממשלה נתניהו בדף הפייסבוק האישי שלו, תגובה של פרופיל בשם Dana Ron, בו נכתב איום מפורש ברצח ראש הממשלה. כפי הנראה בצילום המסך, אותה Dana Ron כתבה כי "את ביבי צריך להוריד רק בכח, דיקטטורים מזיזים רק עם כדור בראש". אנו רואים איומים אלו בצורה חמורה ביותר. בין אם מדובר בפרופיל פיקטיבי, ובין אם באדם אמיתי, הרי שמדובר באיום מפורש ברצח של ראש ממשלה בישראל, ובוודאי שאין להקל בכך ראש. אנו חיים במציאות בה מתערבבים לעתים היצרים האלימים המוצאים מקום במקלדת, ביחד עם אלימות של ממש הגולשת לרחוב. כולנו חזינו בשבועות האחרונים כיצד אזרחים שיצאו לרחוב למחות נגד השחיתות ונגד המצב הכלכלי הקשה, ספגו אלימות קשה ביותר מאזרחים אחרים – שהיו מתודלקים באדי השנאה וההסתה ששאפו ברשתות החברתיות. על כן, אנו קוראים ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט ולממלא מקום מפכ"ל המשטרה כהן להתייחס לאיומים אלו במלוא הרצינות, ולפתוח בחקירה פלילית שתרד לשורש הפרסום ותביא את המפרסם לדין פלילי."

עוד נאמר מטעם התנועה: "אנו סבורים כי חלה על היועמ"ש ומ"מ המפכ"ל חובה ברורה ומידית לפתוח בחקירה ולאתר את כותב/ת הודעת האיום ברצח על ראש הממשלה נתניהו. בשל קיומן של ראיות מבוססות ביותר, המקימות חשד סביר לביצוע עבירה, מתחייב כי רשויות החוק יפתחו בחקירה על מנת לברר את שורשי העניין. חובה זו מתחדדת לנוכח תפקידו הבכיר של ראש הממשלה נתניהו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יו"ר התנועה לאיכות השלטון, ד"ר אליעד שרגא





תגובה אחת

Back to top button