חדשות הארץ

ערב של מחאות בירושלים, תל אביב וקיסריה

המשטרה פועלת בשעות האחרונות באמצעות כוחות גדולים, גלויים וסמויים, שנפרסו במוקדים השונים, ובפרט בירושלים באזור כיכר פריז והרחובות הסמוכים, בתל אביב באזור פארק צ׳ארלס קלור ובעיר קיסריה.

מוקדם יותר היום (שבת), המשטרה עיכבה לחקירה שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם, בחשד שנסעו ברכב בכביש 34 ובהגעתם לצומת שדרות התיזו מים על המפגינים שעמדו במקום. באותן שעות שוטרים עצרו צעיר בשנות ה-20 לחייו בכביש 4 בצומת אשקלון צפון, לאחר שהתפרע, ירק על מפגינים וקילל אותם. במקרה אחר הערב, המשטרה עיכבה לחקירה דר רחוב בשנות ה-40 לחייו, לאחר שעל פי החשד השליך אבן על מפגינים בצומת מקסים וגרם לפציעתה של אשה.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור המשתתפים במחאות ובכלל, להישמע להוראות השוטרים, לשמור על המחאה נקייה מאלימות וכן להקפיד על קיום החוק והתקנות, ובפרט חובת עטיית מסיכות פנים בכל מהלך המחאה. המשטרה לא תאפשר לאף אדם להפוך את המחאה למפגן אלימות כלפי שוטרים, אזרחים או רכוש. התפרעויות אלימות, הפרות חוק וסדר וונדליזם יטופלו בנחישות ויאכפו בהתאם. גם בתקופה מורכבת זו, נמשיך לאפשר את קיומן של מחאות בגבולות החוק, אולם לא נאפשר אלימות מכל סוג שהיא והפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button