צבא וביטחון

תקציב תכנית ״ממדים ללימודים״ אושר בממשלה

תקציב תכנית "ממדים ללימודים" אושר היום (ראשון) בממשלה. תכנית "ממדים ללימודים" מעניקה שכר לימוד מלא לוחמים, חיילים בודדים, חיילים עולים ומאוכלוסיות מיוחדות, שהשתחררו משירותם הצבאי. בעקבות אישור התקציב של התכנית בממשלה, ייהנו ממנה כ-8,000 זכאים. "ממדים ללימודים" מתקיימת הודות לשותפות עם קרן קיסריה, ״יחד למען החייל״ ו-FIDF.

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון אמר: "היעד הוא הבטחת התכנית לשנים קדימה והרחבתה גם לחיילים משוחררים ששירתו כתומכי לחימה. אני מברך על ההחלטה ומודה לשותפים ולגורמי המקצוע על שיתוף הפעולה. התחייבנו לפתור זאת ופעלנו במהרה בכדי שאף אחד לא יישאר מאחור, בטח לא בימי משבר אלה. זו העת לפעול גם למען החיילים המשוחררים באופן כוללני,אשר נפגעים ממשבר הקורונה באופן מיוחד ושהתכניות הממשלתיות לעסקים ומועסקים לא חלות עליהם."

את תכנית ״ממדים ללימודים״ הגה הרמטכ״ל לשעבר, רא״ל (במיל׳) גדי אייזנקוט בשנת 2017, ועד כה העניקה התכנית מלגות לכ-6,400 חיילים משוחררים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך להודעת משרד הביטחון וצה״ל מלפני שבועיים, שנת הלימודים תשפ"א תפתח כמתוכנן והיום אושרו המקורות התקציביים לכך. השקעתה של קרן קיסריה בתוכנית הינה חלק מהסכם כלכלי של הממשלה עם הקרן לאורך עשרות שנים – המבטיח את עתיד התכנית לשנים הבאות.

צילום: צלמירי

Back to top button