פוליטי / מדיני

רה"מ נתניהו: יהיו עוד תכניות, זו בשורה גדולה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם שר האוצר ישראל כ"ץ ומנכ״ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר עם תחילת העברת ״מענק לכל אזרח״ לחשבונות הבנק.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "היום זהו יום בשורה. כפי שהבטחנו, ארבעים אלף עסקים נוספים קיבלו היום פעימה נוספת של עזרה וגם 99.57% מילדי ישראל, שהם שלושה מיליון ילדים ב-1,250,000 משפחות. הבטחנו וקיימנו להביא מהר את המענקים לילדים, למשפחות ולעסקים. יהיו עוד תכניות. זו בשורה גדולה!".

שר האוצר ישראל כ״ץ אמר: "הבטחנו שהפעם זה יקרה מהר, והיום הכסף עבור שלושה מיליון ילדים נכנס לחשבון הבנק. הבטחנו שהפעם זה יקרה מהר, ולמעלה מארבעים אלף עצמאים קטנים קיבלו היום את הכסף לחשבון הבנק שלהם. זה יילך ויימשך – הביטוח הלאומי יעביר ליותר ויותר הורים, מבוגרים, מקבלי קצבאות, חיילים וחיילות משוחררים ולכל מי שהחלטנו את כל הכספים וכפל הקצבאות. יחד עם זאת, כל העסקים, כל העצמאים, כל השכירים שהבטחנו להם שעומדים בקריטריון – יקבלו דמי אבטלה לשנה, יקבלו מענקים – מענקי שכר ומענקים עסקיים – במשך שנה, וגם העסקים עצמם יקבלו את הסיוע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ״ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר הוסיף: "קודם כל, כפי שציין ראש הממשלה, כל הילדים במדינת ישראל, במלוא מובן המילה – ההורים שלהם, קיבלו את הכספים היום בבוקר. למען האמת, הכספים עברו כבר ביום שישי ונכנסו היום בבוקר, מבחינת זהות הכסף, לבנקים. במהלך השבוע אנו נעביר את יתרת המענקים לכל התושבים במדינת ישראל: אלה שמקבלים כפל מענק ואלה שיקבלו את המענק הבסיסי. אנו עושים את הכל כדי שהמענקים יעברו לחשבונות של כל הזכאים עד סוף השבוע הזה, מקסימום – תחילת שבוע הבא. אלה שאין לנו את חשבונות הבנק שלהם – אנו נעביר את הכסף שמגיע להם לבנק הדואר, הם יידרשו להגיע לשם, להזדהות, ולקבל את הכסף במזומן. לא יהיה אחד שלא יקבל את המענק שמגיע לו.”

ארכיון. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

4 תגובות

  1. ביבי אני מאמין בך .
    אני נכה לפני 2018..
    מדוע נכים לאחר 2018 מקבלים יותר .
    יש פה עוול ..ביבי תקן עוול ..
    אבקש תשובה מהירה .

  2. אשרי האיש מר בנימין נתניהו שאין שני לו בכל מגע ידיו מצליח תודה רבה לאיש הדגול מר בנימין נתניהו עצמאותו כל הקנאים

Back to top button