ספורט

אצטדיון טרנר בבאר שבע הוכרז כמבנה מסוכן

אצטדיון טרנר הוכרז כמבנה מסוכן. הצוות המקצועי בראשות המהנדס -קונסטרוקטור הבכיר, ישראל דוד, הגיש בסוף השבוע לעירייה את תמצית חוות הדעת ההנדסית.

בהתאם לחוות דעתו החד משמעית, לאור הליקויים הרבים שנתגלו בגג, קיימת סכנה ממשית ליציבותו ולפיכך המלצתו היא ברורה – יש לפרק את הגג וככל שיוחלט בהמשך, להקימו מחדש.

כפי שהובהר, בטיחותם ושלומם של הבאים לאיצטדיון והמשתמשים בו עומדת בראש ובראשונה לנגד עינינו ולכן, העירייה מחוייבת לפעול בהתאם לחוות דעתו, בהקדם האפשרי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות הממצאים החמורים וחוות הדעת המקצועית ובהתאם לחוק העזר העירוני, הוכרז היום על ידי מהנדסת העיר מבנה האיצטדיון כמבנה מסוכן, כך שאיסור השימוש במתקן לצורך הבטחת שלום הציבור, יימשך.

מרגע שהדברים ברורים ואין חלופות אחרות, הונחו גורמי המקצוע להיערך בשבועות הקרובים לפירוק גג האיצטדיון ובמקביל לתכנן תאורה חדשה (התאורה הנוכחית מותקנת על מבנה הגג), על מנת שהעירייה תוכל להחזיר את האיצטדיון לפעילות, מהר ככל שניתן.

לוחות הזמנים לביצוע פירוק הגג ולהקמת אמצעי התאורה החדשים, יוגשו בימים הקרובים לאישור העירייה.

בעיריית באר שבע מציינים כי "אין ספק שמדובר בכשל מקצועי חמור ומרגע שהנושא הובא לידיעתנו, אנו פועלים בנחישות בפן המקצועי (לתיקון ולהשמשת האיצטדיון) ובהליך המשפטי (כנגד האחראים למצב). אנו מעדכנים באופן שוטף ובשקיפות מלאה את ראשי המועדון ואת נציגי ארגוני האוהדים וקשובים לצרכים שמועלים על ידם. העירייה מבינה את ההשלכות הלא פשוטות, אבל מחובתה להתמודד באופן מקצועי ומהיר, ככל האפשר."

אצטדיון טרנר בבאר שבע. צילום: ויקימדיה

Back to top button