פוליטי / מדיני

ח"כ כסיף: האיש הזה חייב לעוף מכסא המלכות המדומיינת שלו

ח"כ עופר כסיף הגיב הערב (ראשון) לציוץ של נתניהו בטוויטר: "זה בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל שתומך באלימות נגד מפגינים ומסית סדרתי לפגיעה פיזית בהם. השרים שלו מתגייסים למען שמירה על כסאו תוך שהוא שובר שיאים חדשים של שחיתות והפצת שנאה גזענית. האיש הזה חייב לעוף מכסא המלכות המדומיינת שלו לכיסא הנאשמים במחוזי".

נתניהו תקף את ח"כ איימן עודה שפרסם תמונה מההפגנה בבלפור וכתב: "זה איימן עודה, יו״ר הרשימה המשותפת שתומך במחבלים והשתתף בכנס של חמאס בחודש שעבר, משתתף בהפגנת השמאל בירושלים אתמול. התקשורת מתגייסת למען הפגנות השמאל ששוברות מדי יום שיאים חדשים של אלימות והסתה לרצח נגד ראש הממשלה."

יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה אמר בתגובה לנתניהו: "יש מיליון מובטלים וכשלון מוחלט במניעת התפרצות של המגפה. כרגיל הדבר היחיד שיש לנתניהו להציע זה שנאת ערבים. זה כבר לא עובד. הציבור לא קונה את זה. ‏נתניהו הוא כשלון והיום האחרון שלו בבלפור יהיה היום הראשון של התיקון הארוך שנקדם למען שלום, שוויון וצדק חברתי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח״כ עאידה תומא-סלימאן הגיבה אף היא לציוץ של ראש הממשלה על ח״כ איימן עודה: "נתניהו משקשק מהמחאה, אז הוא בורח לאזור הנוחות שלו – הסתה גזענית כלפי הנציגים של הציבור הערבי, שהיא הסתה כלפי הציבור הערבי עצמו. נתניהו, הפעם זה לא יעבוד, הטריקים שלך שקופים וכבר לא משכנעים את מי שדורשים עבודה, לחם וצדק. הפעם המלך אכן עירום וכולם רואים."

Back to top button