מבזקים

רה"מ נתניהו: תקציב דו שנתי יוביל לקיצוצים וגזירות משמעותיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת כי "צריך להעביר תקציב מיידי כדי שנוכל להזרים עוד כסף לאזרחים ונוכל לתת וודאות ויציבות למשק הישראלי. זה דבר חיוני. לעשות היום תקציב דו שנתי במקום תקציב מיידי, המשמעות היא קיצוצים מאוד משמעותיים. זה גזירות כלכליות. זה בדיוק הפוך ממה שצריך לעשות. זה לא הזמן לקיצוצים, זה הזמן להמשיך להזרים כסף לאזרחים. אנחנו צריכים לפתוח את שנת הלימודים בזמן, להעביר למערכת הבריאות כסף להיערך לחורף – וכל זאת נשיג באמצעות תקציב מיידי. זה צו השעה. צו השעה זה אחדות. אף אחד לא רוצה בחירות ואין סיבה שיהיו בחירות."

כמו כן הוסיף ראש הממשלה: "מצב התחלואה בישראל גבוה אבל יציב, אנחנו חייבים להוריד אותו כדי שלא יהיה עוד יותר גבוה. מה שדיברנו בקבינט זה צמצום המגעים על ידי כמה אפשרויות – אחת, סגר כללי על כלל המדינה, האפשרות השניה זה סגרים על ערים אדומות, תהיה הידברות עם ראשי הערים. מדברים גם על סגרים ליליים וגם סגרים בסופי שבוע".

עוד אמר ראש הממשלה: "צה״ל סיכל אמש ניסיון חבלה בחזית הסורית. פעלנו אתמול גם מול רצועת עזה. העניין עם לבנון עדיין באוויר. אנחנו נפגע בכל מי שינסה לפגוע בנו ובכל מי שפוגע בנו – העיקרון הזה תקף."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לראש הממשלה. בעבר הצבענו להחליפו. עכשיו בעת ניסיון רואים שהוא מנהיג נכון בזמן נכון. אנשים, עצרו הקשיבו. עם המצב שנוצר לא משחקים. אין תקציב דו-שנתי. העברתו יהיה רצח פוליטי למפלגת ליכוד ולביבי בשל ההשלכות. כחול לבן יצא בסדר גם עם דתיים וגם עם האזרחים שיפגעו. אל תעשו שטויות.

Back to top button