תאונות דרכים

בת 80 נהרגה בתאונת דרכים ברמת גן

אישה כבת 80 נהרגה הבוקר (שלישי) לאחר שרכבה התהפך ברחוב החוגה ברמת גן. בשל אופי התאונה, נעשו פעולות חילוץ על ידי לוחמי האש. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי ארגון הצלה וכונני ארגון 'הצלה ירקון' ביצעו בה בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותה לאחר שהייתה עם פגיעה רב מערכתית, וללא סימני חיים.

פראמדיקית מד"א אוריין מרמלשטיין סיפרה: "נהגת הרכב נלכדה ברכב שהתהפך על צידו כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש התחלנו בטיפול רפואי אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

מנכ"ל הצלה וחובש בכיר יעקב יוזעף סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו רכב שעף והתהפך, הוא היה מרוסק ונהגת הרכב נלכדה בו. לאחר פעולות חילוץ ממושכות, לוחמי האש חילצו אלינו אישה כבת 80 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ועקב אופי הפציעות פראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה בזירה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בצלאל סבג חובש באיחוד הצלה אמר: "כשהגעתי למקום הנהגת הייתה לכודה ברכבה שהתהפך. צוותי כיבוי חילצו אותה מהרכב ללא הכרה. ערכתי לה בדיקה רפואית והיא למרבה הצער הייתה ללא דופק ונשימה ובעקבות כך נאלצו לקבוע את מותה בזירת התאונה".

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

 

צילום: דוברות ארגון הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button