משפטי/פלילי

אישום: רצח את אחיינו וגיסו בשל סכסוך משפחתי

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני זמן קצר (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי נגד מוניר עומר, תושב זמר בן 63, בגין רצח בכוונה של סעיד עסאף ז"ל ובנו, ראמי עסאף ז"ל.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גיא אברס, בתקופה הרלוונטית היה סכסוך בין הנאשם ובניו לבין אחותו, בנה המנוח, ראמי עאסף ז"ל, ובעלה המנוח, סעיד עאסף ז"ל .

ב- 7 ביולי ראמי שנהג ברכבו בדרכו לביתו, עצר את רכבו וסטה מעט שמאלה במהלך הנסיעה. הנאשם שנסע בטנדר אחרי ראמי, בלם בלימת חירום ועצר את הטנדר במקביל למכוניתו של ראמי. ראמי יצא מרכבו, פתח את דלת הנוסע בטנדר והחל לצעוק על הנאשם. בתגובה, שלף הנאשם אקדח ,אותו החזיק ברשיון, ואיים על ראמי שיעזוב את המקום אחרת ירה בו. משהמשיכו חילופי הדברים בין ראמי לנאשם, ירה הנאשם בראמי , ממרחק קצר, 12 יריות, מהן 11 בחלק גופו האחורי בכוונה לגרום למותו. לאחר שראמי נפל על הכביש, מתבוסס בדמו, נסע הנאשם מהמקום תוך שהוא דורס את רגליו של ראמי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד לאחר מכן, נסע הנאשם לבית הוריו של ראמי, ירד מרכבו כשהאקדח בידו והחל לקלל את אחותו. באותה העת, ישב סעיד בחצר הבית. כשסעיד ראה את הנאשם מגיע לבית ואוחז אקדח, הוא דרש ממנו לעזוב את המקום. בתגובה, ירה הנאשם בסעיד 5 יריות ממרחק קצר, בכוונה לגרום למותו. על מנת לבצע את הירי החליף הנאשם מחסנית ודרך את אקדחו. בהמשך, משראה הנאשם את אחותו ובן נוסף שלה בתוך הבית, כיוון לעברם את אקדחו. לאחר מכן, יצא הנאשם מחצר הבית, ומשהתכוון לחזור לבית, תפס אותו אחד השכנים והרחיקו מהמקום.

בבקשת המעצר כתב עורך הדין אברס כי "…כנגד המשיב קמות עילות מעצר… שכן קיים חשש שהמשיב יסכן את שלום הציבור אם ישוחרר. מסוכנותו נלמדת מהקלות הבלתי נסבלת בה שלף המשיב נשק חם ועשה בו שימוש על מנת לגרום למותם של שני קרבנות. מסוכנותו של המשיב גם נלמדת מהמספר הרב של היריות שהוא ירה בכל קרבן בכוונה להמיתו, מכך שהוא ירה בשני אנשים שונים במקומות שונים ובפערי זמן, כמו גם מהעובדה שאדם אחר היה צריך להרחיקו מזירת הירי השנייה".

הסתיימה חקירת רצח מאיה ווישניאק בת ה-21 ברמת גן: בתום שלושה שבועות של ...
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button