משפטי/פלילי

ארבעה נערים מואשמים בתקיפת הנער ברחובות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבת משפט השלום לנוער בראשון לציון נגד 4 קטינים בני 14-15 מרחובות, הכולל עבירות של (כל נאשם על פי המיוחס לו בכתב האישום): תקיפת קטין, איומים, קשירת קשר לפשע, תקיפת קטין בצוותא, תקיפה לשם גניבה. ארבעת הנאשמים תקפו, על פי החשד, קטין בן 14 ברחובות ב- 29 ביולי.

על פי האישום הראשון בכתב האישום, במועד שאינו ידוע במדויק, במחצית השנייה של חודש יולי 2020, תקף נאשם 1 את המתלונן בכך שהכה אותו באמצעות ידיו באגרופים, בעט בירכו וסטר לו לעורפו. נאשם 1 איים על המתלונן בכך שיפגע בו אם יספר את אשר ארע לו.

על פי האישום השני בכתב האישום, במועד שאינו ידוע במדויק, קשרו הנאשמים קשר לתקוף את המתלונן בצוותא חדא. לשם כך, התבקש נאשם 4 ליצור קשר עם המתלונן באמתלת שווא ולזמנו לרחוב מסוים ברחובות, ונאשם 4 עשה זאת. נאשם 4 הלך לכיוון ביתו של המתלונן על מנת ללוותו למקום, ובאותו זמן הסתתרו נאשמים 1 ו-3. כשהגיע המתלונן למקום, ניגש אליו נאשם 2, בעט ברגלו בחוזקה והמתלונן נפל ארצה. מיד לאחר מכן נאשמים 1 ו-3 יצאו ממקום מסתורם והתקרבו לעבר המתלונן. בשלב זה החלו נאשמים 1-3 לתקוף את המתלונן בצוותא חדא כשהם קופצים עליו ובועטים בו בחוזקה בכל חלקי גופו בעודו שוכב על הארץ וכשהוא זועק מכאבים. באותו מעמד, נאשם 2 המשיך ותקף את המתלונן ודרש ממנו לרוקן את כיסיו תוך שהוא אוחז בראשו. בשל חששו מפניו, רוקן המתלונן את כיסיו והוציא את תכולתם שכללה מצית ואוזניות אלחוטיות. נאשם 2 נטל זאת ממנו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל אותה עת נאשם 4 שנכח במקום וחיזק את ידם של נאשמים 1-3, אף תיעד את האירוע כשהוא נשמע אומר "זה מה שקורה למי שמתעסק..". בתום האירוע איימו הנאשמים 1-3 על המתלונן שאם יספר על האירוע, ידקרו אותו.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button