משפטי/פלילי

תושב שדרות מואשם בניסיון רצח של בת זוגו

פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר (חמישי) לבית המפשט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ארן חזן, בן 44 משדרות, אשר ניסה לרצוח באמצעות סכין את בת זוגו, על רקע קנאה ורצונה להיפרד. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של ניסיון רצח, איומים ופגיעה בפרטיות. הנאשם ביצע את העבירות, כשתלוי ועומד נגדו צו בית משפט, האוסר על הנאשם להתקרב למתלוננת ולהיכנס לביתה.

על פי עובדות כתב האישום, לבני הזוג 3 ילדים משותפים, וכן למתלוננת בת נוספת ממערכת יחסים קודמת, אותה גידל הנאשם כבתו. כאמור על רקע קנאה ורצונה של המתלוננת להתגרש, עקב הנאשם אחרי המתלוננת, איים עליה שירצח אותה, קילל אותה ושלח לה עשרות הודעות מטרידות ומאיימות.

ב- 20 ביולי בשעות הערב, שכנע הנאשם את המתלוננת לצאת עמו לסיבוב ברכב כדי לדבר על עתיד נישואיהם, כשהוא נוטל עמו סכין יפנית חדשה באריזה. בשלב מסוים במהלך הנסיעה, שאל הנאשם את המתלוננת האם היא בטוחה שאינה רוצה לשקם את נישואיהם. המתלוננת אמרה לנאשם שהם לא מסתדרים וכי היא מעוניינת להתגרש. בסמוך לאחר מכן, חטף הנאשם ממנה את הטלפון הנייד שלה, זרק אותו מחלון נהג הרכב, אמר לה שירצח אותה, הוציא סכין מהאריזה וחתך את המתלוננת בפניה בלחי. לאחר מכן, הסיט את הרכב לתוך חורשה מבודדת באזור כפר עזה, שם יצא מהרכב כשהסכין בידו, ניגש לדלת הנוסע הקדמי, פתח את הדלת, תפס בשערות ראשה של המתלוננת ומשך אותה בכוח אל מחוץ לרכב. בהיותם מחוץ לרכב, חתך הנאשם את המתלוננת באמצעות הסכין פעם אחר פעם בפניה, בזרועה, בכתפה ובבטנה, והכל בכוונה לגרום למותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מכתב האישום עולה, כי המתלוננת נאבקה בנאשם ובשלב מסוים הצליחה להדוף מידיו את הסכין. הנאשם לא הרפה, משך בשערות ראשה וחבט באגרופיו בראשה ובפניה. בהמשך, הכניס הנאשם את המתלוננת לרכב, כשהיא פצועה ומדממת, והחל בנסיעה. המתלוננת התחננה בפני הנאשם שיוריד אותה מהרכב, אך הנאשם המשיך בנסיעה כשבמהלך הנסיעה הכה את המתלוננת המדממת במכות אגרוף בגופה. במהלך הנסיעה, אמר הנאשם למתלוננת שאם לא תהיה שלו לא תהיה של אף אחד, ושעכשיו לאחר מה שעשה לפניה אף אחד לא יסתכל עליה. עוד איים הנאשם על המתלוננת במהלך הנסיעה, שכש"יסיים איתה", הוא ילך ו"יסיים" עם הילדים שלהם. בשלב מסוים, בהגיעם סמוך לתחנת הדלק "אלונית" בכפר עזה ולאחר תחינותיה של המתלוננת, עצר הנאשם את הרכב ואפשר למתלוננת לצאת מהרכב לאחר שאיים עליה שהוא מתכוון להתאבד. המתלוננת המדממת הלכה בשארית כוחותיה אל התחנה, שם ביקשה עזרה מהעובד במקום, אשר הזעיק את כוחות ההצלה.

התיק נחקר בתחנת שדרות. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button