חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום שמו של הצעיר שנדקר למוות בקטטה בראשון לציון

הלילה (ראשון) הותר לפרסום כי הצעיר שנרצח אתמול לפנות בוקר (בלילה שבין שישי לשבת) בחניון סמוך לחוף ארבע על ארבע בראשון לציון הוא יאשיהו בלום בן 22 תושב היישוב עלי שבשומרון.

המקרה דווח למד"א בשעה 03:37. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא במצב קשה ולא יציב, שם נקבע מותו.

כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לזירת האירוע והם חוקרי מז"פ שפתחו בחקירת הנסיבות ובאיסוף הממצאים בזירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מצלמות אבטחה שהיו ממוקמות באזור תיעדו את האירוע וחוקרי המז"פ שהבחינו ברכב חשוד שנמלט מהמקום, החלו בניסיון לאתרו. פעילות חקירתית ומבצעית מאומצת של חוקרי ובלשי היחידה המרכזית בשיתוף שוטרי תחנת ראשל"צ, הביאה לאיתורם של שמונה חשודים במעורבות באירוע.

חמשת החשודים בגילאי 18, 21, 19, 21 וקטין בן 17 ושלוש חשודות בנות 20 , 22 וקטינה בת 17, תושבי נס ציונה, רמלה ולוד נעצרו ונלקחו לחקירה.

יאשיהו בלום ז"ל הותיר אחריו הורים – שלמה ומרים ושלושה אחים : מאיר, נטע ואחיו התאום יוסף. הוא נולד וגדל בעלי ואת שירותו הצבאי עשה בהנדסה קרבית בתפקיד מ"כ. הוא השתחרר מצה"ל לפני כשנה ועזב לחו"ל, שם עבד ורק לאחרונה חזר ארצה בשל מגיפת הקורונה שהתפשטה בעולם. הוא תכנן ללמוד הנדסת בנייה ובימים אלה עמד להירשם ללימודים באוניברסיטה באריאל.

משפחתו סיפרה בעצב רב על "בחור עם לב טוב שהיה אהוב מאוד על כולם. הוא אהב לעזור והיה חבר נאמן ומסור. היו לו כל כך הרבה תוכניות וחלומות שרצה להגשים".

יאשיהו בלום ז"ל. צילום: מתוך פייסבוק

Back to top button