חדשות הארץ

רה"מ נתניהו שוחח עם מרים פרץ: "אנחנו סוגרים את החשבון"

משרד הביטחון מפרסם הערב (ראשון) תיעוד של המחבל, עבדאללה דע'מה, בן 38, תושב רפיח שבדרום רצועת עזה, שנעצר על ידי השב"כ, עם הגיעו למעבר ארז.

היום התיר השב"כ לפרסום כי עצר את המחבל בחודש שעבר (6/7/20) על רקע חשד למעורבותו בפעילות טרור כנגד חיילי צה"ל. במהלך חקירתו בשב"כ בשיתוף משטרת ישראל, עלה כי היה מעורב בפיגוע רצחני שאירע ב-26 למרץ 2010, על גדר הגבול רצועת עזה, בקרבת היישובים נירים ועין השלושה. בפיגוע נהרגו שני חיילי צה"ל, סמל ראשון אילן סביאטקובסקי ז"ל ורב סרן אלירז פרץ ז"ל ונפצעו שני חיילים נוספים.

היום הגישה נגדו פרקליטות מחוז דרום כתב אישום חמור לביהמ"ש המחוזי בבאר שבע המייחס לו עבירות שעניינן שידול לרצח של חיילי צה"ל, ניהול בארגון טרור וחברות בארגון טרור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום בטלפון עם מרים פרץ, בעקבות לכידת המחבל שהיה מעורב בתכנון הפיגוע שבו נפל בנה אלירז פרץ ז"ל.

בשיחת הטלפון אמר לה ראש הממשלה: "המדינה שלנו אומרת שחיי אזרחיה הם לא הפקר וחיי חייליה לא הפקר ואנחנו סוגרים את החשבון, כמה זמן שייקח. ואני חשוב לי במקרה הזה שלך, שאני יודע שאין מצור לכאב הנורא שלך, אבל בכל זה גם… אם זו נחמה פרוטה, זו נחמה."

Back to top button