פוליטי / מדיני

הליכוד וש"ס יתמכו בקידום החוק לדחיית תקציב המדינה

סיעת "דרך ארץ" פנתה הערב (ראשון) לראש הממשלה בנימין נתניהו וביקשה את תמיכת הליכוד בקידום החוק לדחיית תקציב המדינה, עד קריאה שנייה ושלישית. צעד זה יאפשר לליכוד ולכחול לבן את הזמן, במקביל לקידום החוק, להגיע לפתרון כולל של כל המחלוקות ביניהם כדי להבטיח תפקוד שוטף של הממשלה ולמנוע בחירות. ראש הממשלה נתניהו נענה לבקשה ובסיעת "דרך ארץ" מברכים על כל התקדמות בדרך לפתרון המשבר.

גם יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הודיע הערב כי סיעת ש"ס תתמוך בקריאה הטרומית ובקריאה ראשונה, בהצעת החוק של סיעת "דרך ארץ" לדחיית מועד תקציב המדינה.

שר התקשורת ויו"ר דרך ארץ חה"כ יועז הנדל צייץ בתגובה על תמיכת הליכוד בחוק דחיית התקציב שהוגש ע״י סיעת דרך ארץ: "הצעת החוק תעלה ביום רביעי לקריאה טרומית במליאה, וזו התקדמות מבורכת. בחירות בעת הזו הן פגיעה אנושה באינטרס הלאומי ובציבור הישראלי. נעשה כל מאמץ כדי למנוע את טירוף הדעת שבהליכה לבחירות רביעיות בעיצומו של משבר כלכלי ובריאותי חסר תקדים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר ועדת החוץ והבטחון, ח"כ צבי האוזר אמר בתגובה להסכמת הליכוד לקדם הצ"ח שלו לדחיית האישור על התקציב כי "‏הצעת החוק שלנו תעלה ביום רביעי לקריאה טרומית במליאה, וזו התקדמות מבורכת. בחירות בזמן משבר הקורונה ולאור האתגרים הבטחוניים העומדים בפנינו- יהוו פגיעה אנושה באינטרס הלאומי ובציבור הישראלי. נעשה הכל כדי למנוע את טירוף הדעת שבהליכה לבחירות רביעיות ולקדם יציבות פוליטית ואחדות."

Back to top button