צבא וביטחון

הרמטכ"ל כוכבי בבקו"ם: חיל השיריון נושא על כתפיו את ביטחונה של מדינת ישראל

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, ביקר היום (שני) ביום הגיוס לחיל השריון בשרשרת החיול בבסיס "תל השומר". הרמטכ"ל סייר יחד עם ראש אגף כוח האדם, אלוף מוטי אלמוז, ראש חטיבת התכנון ומנהל כוח האדם, תא"ל אמיר ודמני, קצין שריון ראשי, תא"ל אוהד נג׳מה, מפקד יחידת ״מיטב״, אל"ם נמרוד ארזואן ומפקדים נוספים, ברחבת המתגייסים ובשרשרת החיול.

במהלך הביקור שמע הרמטכ"ל סקירה על תמונת המצב ואתגרי הגיוס, ועל מחזור המתגייסים החדש המצטרף לשורות צה״ל. הרמטכ"ל הביע את הערכתו לכלל המפקדים בשטח על העמידה במשימת הגיוס, המשך התפקוד הרציף של צה״ל ושמירה על בריאות המתגייסים והמשרתים. לסיום, שוחח הרמטכ״ל עם מתגייסי חיל השריון וסיפר להם על החיל, על חשיבותו בקרב, על איכות אנשיו, ואיחל למתגייסים הצלחה רבה.

"בתקופה האחרונה, במהלך המתיחות בגבול לבנון, היו פרוסים למעלה מ-30 טנקים לאורך הגבול, מצוידים באמצעי הלחימה המתקדמים ביותר בעולם, עם ההגנה ויכולות ההתקפה הטובה ביותר", אמר רא"ל כוכבי בשיחה עם המתגייסים, "ברוכים הבאים לצה"ל, לחיל השריון. מהיום שאני חייל צעיר, ובכל תפקידיי הבכירים ביותר, אני לא יוצא לקרב ללא העוצמה של חיל השריון והטנקים. החיל שאליו אתם מתגייסים, נושא על כתפיו את בטחונה של מדינת ישראל ולוקח חלק גדול מאוד בפעילות המבצעית של צה"ל. ברכות להצטרפותכם לצה"ל, וברכות על ההגעה לחיל המשמעותי והחשוב הזה. חיל השריון מביא את העוצמה והקטלניות לשדה הקרב ביבשה, ומערך הטנקים בהובלה והכוונה של המסייעת ופלוגות הסיור מביאים את הפגז למטרה", הוסיף קצין שריון ראשי, תא"ל אוהד נג'מה, "אתם, מתגייסים יקרים, מצטרפים היום למשפחת חיל השריון, בה תפגשו את העוצמות האלה בשדה הקרב, ואת איכות האנשים. אני מאחל לכם הצלחה רבה".

ארכיון. צילום: דובר צה"ל

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button