משפטי/פלילי

גילה כי בת זוגו מנהלת קשר עם גבר אחר – וסחט אותו באיומים

המשטרה פרסמה היום (שלישי) כי הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד צעיר בן 23, תושב טובא זנגריה, בחשד לסחיטה באיומים.

החקירה החלה לפני כשבועיים, ה- 21 ביולי, עם קבלת התלונה במשטרת ישראל אודות צעיר מטובא זנגריה, שסחט באיומים צעיר אחר מאחר וגילה, כי בת זוגו מנהלת עימו קשר.

עם קבלת התלונה נגבו עדויות מהמעורבים, נאספו ממצאים וחקירה נפתחה. החקירה העלתה, כי ביום האירוע התקשר הנאשם לקרבן בן ה-21 ואיים שיפגע בו ובבני משפחתו במידה ולא יתנצל וישלם לו סכום של 30,000 ש"ח. הנאשם ציין בפני הקרבן, כי במידה ולא יענה לבקשתו הרי שהוא ירה בכל מי שמשתייך למשפחתו, ביניהם הוריו ואחיו השוטר, שהוא מכיר את מסלול נסיעתו. הנאשם אף איים בפני אביו של הקרבן, כי ישבור לו את הראש, יהרוג את בנו השוטר ויגרש אותו ואת משפחתו מהכפר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם פתיחת החקירה פעלו השוטרים בזריזות לאיתור מיקומו של הנאשם. תוך יום בלבד מקבלת התלונה אותר הנאשם בעיר סח'נין יחד עם בת זוגו. הנאשם נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה. מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט בהתאם לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום כנגדו.

בתום חקירה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז צפון, אשר הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בקריית שמונה בגין עבירה של סחיטה באיומים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל קוראת לכל מי שנפגע בצורה דומה לפנות לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה, שכן הניסיון מלמד, כי התשלום אינו גורם להפסקת הסחיטה משטרת ישראל רואה בחומרה את עבירות האלימות בכלל ואת עבירת הסחיטה באיומים בפרט ועושה שימוש בכל אמצעי החקירה הקיימים ברשותה לאיתורם של אותם עבריינים, למעצרם ולהבאתם לדין."

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button