חדשות הארץ

מחאה מול ביתה של נשיאת ביהמ"ש העליון: "אתם לא אלים ולא בני האלים"

עצרת מחאה גדולה התקיימה הערב (שבת) מול ביתה נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בתל אביב. המחאה אורגנה על ידי תנועת "אם תרצו" והחזית לשחרור דרום ת"א יחד עם חברי פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות וארגונים נוספים מהמחנה הלאומי, ביקשו המוחים "להשמיע את זעקתם מול דיקטטורת בג"ץ ושאר אנשי מערכת המשפט שהגיעה השבוע לשיא חדש עם מניעת הריסת בית המחבל שרצח את חייל סיירת גולני עמית בן יגאל ז"ל.", לדבריהם. בין הקריאות שהושמעו: "חיות ומזוז נגד ישראל", "מזוז תתפטר לא רוצים אותך יותר" "גונבים לנו את הדמוקרטיה, "דיקטטורה שיפוטית" העם הוא הריבון" וכן- "ברוכים הבאים לדיקטטורת איראן".

מאות המפגינים מרחבי הארץ הגיעו להפגין והערב הניפו את תמונתו של בן יגאל ז"ל תוך השמעת רעש ליד ביתה של נשיאת בית המשפט העליון. המוחים הצטיידו בתופים אפריקאים גדולים, זמבורות וכלי הקשה בכפוף להיתר, לדבריהם, שניתן על ידי בג"ץ להפגנת האנרכיסטים בירושלים.

סא"ל במיל. בועז קוקיא אביו של החייל רון ז"ל חבר בפורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות המלווה על ידי "אם תרצו" שנרצח בפיגוע בערד אמר בהפגנה: "החלטת בג"ץ בנוגע לבית המחבל שרצח את עמית בן יגאל הי"ד היא שערורייה. בג"ץ הוא חלק מהמדינה וחובתו לפעול למען אזרחיה וחייליה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" שהוביל את המחאה אמר: "על פי תפיסת העולם של השופט מזוז, זכות לקנין של מחבל גוברת על הזכות לחיים של חייל צה"ל ולזכותה של ישראל להגן על עצמה. אבל יש לזכור שמי שמנצח את מפלגת בג"ץ האנטי דמוקוקרטית הזו היא אסתר חיות הנשיאה אשר שקועה עד הצוואר בניגודי עניניים. יחד הם בנו ממשלת על פוסט ציונית הנלחמת בעם ומממוקמת מעל נבחרי הציבור. המרוויחים הגדולים מן התופעה הזו הם מבקשי רעתנו ובמיוחד אנשי הטרור. בושה".

שפי פז ודורון אברהמי מהחזית לשחרור דרום תל אביב מסרו כי: "אתם שם, שופטי בג״צ, שחררו כבר. שחררו אותנו מרגשי האשמה שאתם כופים עלינו. שחררו אותנו מהמצפון הרקוב שלכם. שחררו אותנו מההתנשאות. מגבהות הלב. מהמוסרנות. אתם לא אלים ולא בני האלים. אתם פקידים ואתם הורגים אותנו."

לירן ברוך, יושב ראש פורום נכי צה"ל למען ביטחון ישראל, שהגיע יחד עם נכי צה"ל נוספים מהפורום אמר כי: "באנו היום להגיד לשופטים די. אנחנו לא יכולים להישאר אדישים לאור ההחלטה המנותקת של השופטים מני מזוז וג'ורג' קרא שהחליטו ברוב איוולתם ובניתוק בל יתואר למנוע את הריסת ביתו של המחבל שרצח את עמית בן יגאל הי"ד בדם קר. השופט קרא אף ציין שרצח לוחם צה"ל זה לא אירוע קיצוני מידי ושכוחות הביטחון הורסים יותר מידי בתים של מחבלים. חשוב יותר מתמיד להזכיר שמקומו של בג"ץ הוא לשפוט לפי החוק הברור בנושא ולא להתוות מדיניות שזו תפקידם של נבחרי העם. בושה."

צילום: תנועת "אם תרצו"

Back to top button