חדשות הארץ

הגבר שנעלם סמוך לחוף מרידיאן בחיפה אותר ללא רוח חיים

גבר כבן 50 נמשה לפני זמן קצר (ראשון) כשהוא מחוסר הכרה מהים סמוך לחוף מרידיאן בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים כי הוא ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פראמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרה: "בשעות הערב התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על גבר שנעדר לאחר שנכנס למים בחוף מרידיאן ונערכות סריקות על מנת לאתרו. הגענו לחוף ונערכנו במקום על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל לצערנו לאחר סריקות ממושכות הוא אותר בקו המים צפונית לחוף בו היה כשהוא ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

חזקי מנת מתנדב זק״א צפון שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר בגבר כבן 50 שככל הנראה סימן למציל סימני מצוקה ונעדר במים. כוחות השיטור הימי בסיוע מסוק החלו בסריקות נרחבות לאורך קו החוף, מתנדבים מיחידות הצוללים של זק״א הוקפצו גם הם לסייע בחיפושים. למרבה הצער לאחר מספר שעות אותר הנעדר כשהוא ללא רוח חיים. פראמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צפון מטפלים בכבוד המת בזירה וכוחות משטרה במקום בודקים את נסיבות האירוע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אהרן ברוך לייבוביץ
צילום: אהרן ברוך לייבוביץ
צילום: אהרן ברוך לייבוביץ

לפני כשעתיים פתחה המשטרה בסריקות לאורך חוף מרידיאן בחיפה, אחר תושב בית לחם כבן 50 לאחר שדווח כי שנכנס לרחוץ בים וטרם יצא.

במסגרת החיפוש, שכלל הפעלת מסוק משטרתי, לצד סריקות לאורך קו החוף ע"י שוטרי סיור והפעלת יחידת הצוללנים של משטרת ישראל, אותר כאמור כעת כשהוא ללא הכרה בחוף וגורמי רפואה קבעו את מותו.

גופת הגבר הועברה להמשך הליך זיהוי במכון לרפואה משפטית.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button