חדשות הארץכלכלה

בזק: ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-2.16 מיליארד ש"ח

קבוצת בזק דיווחה היום (שני) על התוצאות הכספיות לרבעון השני לשנת 2020: ההכנסות הסתכמו בכ-2.16 מיליארד שקל, הרווח הנקי לבעלי מניות הסתכם בכ-270 מיליון שקל וה-EBITDA הסתכם בכ-977 מיליון שקל. כמו כן, התזרים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-561 מיליון שקל, ההשקעות הסתכמו בכ-351 מיליון שקל
והתזרים החופשי הסתכם בכ-144 מיליון שקל.

תל אביב, 17 באוגוסט 2020 – "בזק" החברה הישראלית לתקשורת בע"מ (TASE: BEZQ), ספקית התקשורת המובילה בישראל, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני שהסתיים ביום 30 ביוני 2020.

דוד גרנות, יושב ראש הדירקטוריון הזמני של בזק אמר: "ברבעון השני של השנה הצליחה קבוצת בזק, באמצעות עבודה שיטתית של התייעלות ובמקביל פיתוח מקורות ההכנסה, לייצר תוצאות כספיות חזקות. קבוצת בזק חיזקה את יציבותה, זאת על אף מגיפת הקורונה שיצרה אי וודאות גדולה ואתגר בצד ההכנסות. בבזק קווי אנו רואים בפעם הראשונה מזה שנתיים עלייה בהכנסות, יחד עם גידול בכמות מנויי האינטרנט. לצד זאת, החברות הבנות רושמות צמיחה במנויים וגידול משמעותי ברווחיות המצרפית שלהן. פלאפון היתה הראשונה בישראל להכריז על השקת רשת דור 5 לאחר שפרסה בחודשים האחרונים אנטנות בכל רחבי הארץ, זאת לצד התקדמות משמעותית במתווה הסיבים האופטיים, המקרב את בזק קווי לקראת השקת התשתית החדשה. כל אלו מציבים את הקבוצה בעמדת זינוק מצויינת לקראת אתגרי השוק העתידיים, תוך שמירה על היתרון הטכנולוגי והשירותי של החברות בקבוצה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רו"ח יהלי רוטנברג, מנהל כספים ראשי קבוצת בזק אמר: "התוצאות הכספיות הטובות של קבוצת בזק ברבעון השני של השנה מעידות יותר מכל על חוסנה של הקבוצה, ועל גיוון מקורות ההכנסה המסתמך על מספר תחומי פעילות, כמו גם על יכולת להגיב בצד ההוצאות. זהו רבעון שני בו ניכרת השפעת הקורונה על פעילות המשק הישראלי, ולמרות התקופה המאתגרת קבוצת בזק מציגה גידול ב-EBITDA המתואם וברווח הנקי המתואם, לעומת הרבעון המקביל. הישג זה אפשרי בזכות שילוב של גידול בפעילות בזק קווי עם המשך התייעלות בחברות הבנות. בצד החוב, אנו עדים להמשך המגמה החיובית, עם ירידה מתמשכת בחוב נטו של כ-900 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל, ושיפור משמעותי במבנה החוב, מה שמייצר רמת נזילות גבוהה. המשכנו במהלך הפירעון המוקדם של חוב גם ברבעון הנוכחי, ואנו נמשיך גם ברבעונים הבאים לחזק את האיתנות הפיננסית של הקבוצה".

Back to top button