משפטי/פלילי

כיוון את נשקו לעבר הרכב וירה: תושב כפר עקב מואשם ברצח

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד יזן גאבר, תושב כפר עקב, המייחס לו ביצוע עבירות של רצח, ירי מנשק חם באיזור מגורים, עבירות נשק, ועוד.

על פי עובדות כתב האישום, שרר סכסוך בין הנאשם למנוח, ע'אזי מהלווס, ולבני משפחתו וכ-3 חודשים לפני האירוע, רכש הנאשם רובה M-16 תמורת כ-50 אלף ש"ח.

ב- 26 ביולי, בצהרי היום, נסע הנאשם ברכבו עם הנשק כשהוא טעון, יחד עם שני אחייניו, אחד מהם קטין. באותו יום, חזר המנוח לביתו בכפר עקב יחד עם אשתו ובתו, לאחר עריכת קניות לטובת חתונת בנו, הנאשם הבחין בו, ירה בנשק באוויר מספר פעמים, ונמלט במהירות מהמקום. בתגובה לכך, התרגז המנוח, נכנס לרכבו והחל לנסוע במהירות אחרי רכב הנאשם. תוך כדי הנסיעה, נחסם רכבו של הנאשם על ידי רכב אחר והוא ירה בנשק באוויר דרך החלון, וצעק לעבר נהגת הרכב שתיסע לאחור. הנהגת החלה בנסיעה איטית לאחור, הנאשם יצא מהרכב כאשר הוא אוחז בנשק ומיד לאחר מכן, רכבו של המנוח התנגש ברכבו של הנאשם ונפתחו כריות אוויר. הנאשם כיוון את הנשק לעבר רכבו של המנוח וירה מספר פעמים, בעודו מתקרב לרכבו. בשל הירי, חלק מעוברי האורח נאלצו לתפוס מחסה ולהימלט מהמקום בריצה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, חדרו לרכב של המנוח 4 קליעים שירה הנאשם, כאשר אחד מהקליעים חדר לליבו של המנוח, ובכך גרם למותו. מיד לאחר האירוע, נמלט הנאשם מכפר עקב יחד עם בני משפחתו, ושהה אצל קרובי משפחתו במחנה הפליטים שועפאט וענאתה, עד שהסגיר את עצמו כעבור כיומיים.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם שבר את הסים של הטלפון הנייד שהיה ברשותו על מנת לטשטש את עקבותיו ולהקשות על הרשויות לאתרו. התיק נחקר במחלקת חקירות מרחב קדם במשטרת מחוז ירושלים. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button