מבזקים

ח"כ לפיד: בשיא החורף יגיע שיא המשבר, הממשלה מובילה אותנו לאסון

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר לפני זמן קצר (שני) בהצעת אי אמון במליאת הכנסת: "אם אתם חושבים שהמצב רע, אתם חושבים לא נכון. זה יהיה הרבה הרבה יותר גרוע. בשיא החורף יגיע שיא המשבר. הממשלה הזו היא אסון, והיא מובילה אותנו לאסון. הממשלה הזו הפעילה מתווה חל"ת שהוא טעות איומה. זו טעות איומה לשלם לאנשים כדי שיישבו בבית מעכשיו עד יוני 2021. יש את "המודל הגרמני". רוב העולם עבר אליו. תשלום דרך המעסיקים, כדי שהם ישמרו אנשים במקום העבודה. יעיל, פשוט, הרבה יותר טוב. אבל הממשלה הזו מסרבת להודות בטעויות. אנשים הולכים להתפרק. עסקים הולכים להתפרק. ששה חודשים מעכשיו אנשים יעזבו את הדירה שלהם כי הם לא יוכלו לשלם משכנתא. יסגרו את העסק כי הם לא יוכלו לשלם חובות. יוציאו את הילדים מחוגים כי לא יהיה להם איך לשלם את זה."

עוד אמר חבר הכנסת לפיד: "אנשים עוד לא מבינים את גודל האסון. זו ממשלה הרסנית. היא הורסת את הכלכלה. כל אזרח ישלם את המחיר. המשבר הזה עובר שלב. הוא התחיל כמשבר נזילות, הוא הופך למשבר חובות. בני אדם לא ישלמו את החובות שלהם, לא יקבלו עוד אשראי. עמד פה ידידי נפתלי בנט וזעק "אתם מטורפים". הם לא מטורפים, לא אכפת להם. הקואליציה הזו כבר לא מקשיבה. הם לא רוצים לשמוע רעיונות חדשים. הם לא רוצים לשמוע עובדות."

3 תגובות

  1. האיש הרמאי הזה המסית הלאומי זכה לתואר מלך הרמאים והנוכלים וזה ביושר מפיו של עו"ד יורם שפטל שקבע חד משמעית שהאיש הזה נוכל שמציג עצמו כבעל תארים אקדמאים .

  2. קשקשן עליך נאמר " אִסְתְּרָא בְּלָגֵינָא קִישׁ קִישׁ קָרְיָא" פירושו המילולי של הפתגם הוא 'מטבע בכד קורא "קיש קיש"
    אם הכד היה מלא מטבעות הו לא היה מרעיש.

Back to top button