חדשות הארץ

סקר: 95% מהציבור עוטים מסכה בכל יציאה מהבית

סקר חדש שפורסם היום (שלישי) מטעם משרד הבריאות העלה כי 95% מהציבור אומרים שעוטים מסכה בכל יציאה מהבית,ו- 87% מהציבור אומרים שנמנעים מהתקהלויות. כמו כן, 81% מהציבור אומרים ששומרים מרחק של 2 מטרים מאנשים, ו- 84% מהציבור מעוניינים באכיפה.

מטעם משרד הבריאות נמסר: "אגף הסברה במשרד הבריאות בחן בימים האחרונים את עמדות הציבור כלפי משבר הקורונה מהסקר עולה הענות מרשימה של הציבור בכל הנוגע להנחיות לעטות מסכה, לשמור מרחק ולהקפיד על היגיינה. ניכר כי מהלכי ההסברה האינטנסיביים של משרד הבריאות בכל האוכלוסיות, הצליחו לשנות את ההענות הציבורית להנחיות. ממצאי הסקר הוכיחו את יעילות ההסברה ועם זאת הציבו בפנינו אתגרים לנושאים נוספים."

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר: "ההסברה של משרד הבריאות עובדת. עם כניסתי לתפקיד לפני שלושה חודשים קשה היה למצוא עטיית מסכות ברחוב. היום יותר קשה למצוא מי שמפר את ההנחיה החשובה הזאת. אבל מסכות בלבד לא מספיק – חשוב לשמור גם על מרחק ועל הימנעות מהתקהלות. יחד עם הציבור ננצח את הקורונה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרופ׳ חזי לוי מנכ"ל משרד הבריאות הוסיף: ״על פי תוצאות הסקר הציבור הפנים ומכיר את המסרים של המשרד, יחד עם זאת חשוב ליישם ולהקפיד לשמור על הכללים . אני מאמין בציבור שהוא שותף אמיתי ואפקטיבי שלנו והמטרות של כולנו יחד הן הורדת התחלואה, מיגור המגפה ושמירה על מרקם החיים והכלכלה המשותפים של כולנו.״

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button