חדשות הארץ

הנשיא ריבלין לצוותי הרפואה: עלינו לעשות הכל כדי שתזכו לסיוע הראוי

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הודה לצוותים הרפואיים ולעוסקים במלאכת המאבק בנגיף הקורונה היום ( רביעי) בפגישה שערך עם שר הבריאות יואל (יולי) אדלשטיין, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, והממונה על המאבק בנגיף הקורונה פרופ' רוני גמזו.

צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

הנשיא ביקש לפנות דרך צמרת המשרד לרופאים ולרופאות, לאחים ולאחיות, לצוותים הרפואיים, למתנדבים, לאנשי ההצלה, מגן דוד אדום ולכל העובדים בבתי החולים ובשירותים הרפואיים, למומחים במעבדות ולכל העוסקים בחקר הרפואה בישראל ואמר: "אני רוצה להודות לכל אנשי הרפואה, על עבודה בלתי פוסקת, שבעה ימים בשבוע, במסירות גדולה. אתם לא יודעים עד כמה הציבור בישראל מעריך זאת וזה הזמן לשוב ולהודות לכם. נכון, פעמים רבות יש לאנשים תלונות כאלה או אחרות במצוקה כזאת או אחרת, אבל כולנו אסירי תודה לכולכם על העבודה המופלאה שאתם עושים כבר חודשים רבים. עוד נשוב ונמחא לכם כפיים אבל היום אנחנו רוצים לומר לכם שאנחנו כל כך מודים לכם. אנחנו עם גדול ורב ואתם מתי מעט. עלינו לעשות הכל כדי שתזכו לתגבור והסיוע הראוי אך עד אז, תודה לכם, בשם כל אזרחי ישראל."

במהלך הפגישה עודכן הנשיא אודות ניהול המאבק בנגיף הקורונה, והוצגה בפניו תמונת מצב החולים העדכנית על פי נתוני משרד הבריאות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

Back to top button