משפטי/פלילי

שוד הקשישה בכפ"ס: תושב באקה אל גרביה חשוד במעשה

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי סיימה את חקירתה בפענוח שוד קשישה בכפר סבא. ב- 14 באוגוסט התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח על שוד אישה ברחוב המפלס בכפר סבא. מבדיקה ראשונית של כוחות משטרה רבים שהגיעו למקום, התברר כי גבר נכנס בכוח לדירתה של קשישה בת 69 וגנב ממנה 11,000 ש"ח במזומן. שכנים ששמעו את צעקות הקשישה התקשרו למוקד החירום המשטרתי והזעיקו שוטרים למקום.

חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר רכב חשוד שהיה בזירת האירוע והוביל את החוקרים לבעל הרכב, בן 37 מבאקה אל גרביה שסיפר כי הגיע למקום עם גבר אחר שביקש ממנו להסיעו לרחוב המפלס.

חקירת חוקרי המשטרה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מורכבים, הובילה לזיהויו של החשוד במעשה השוד ולאחר מספר פעולות חקירה הוא הסגיר עצמו לתחנת המשטרה שעות ספורות בלבד לאחר האירוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהחקירה התברר כי החשוד עבד בנגרות בדירתה של הקשישה. יום קודם לכן החשוד היה בדירתה ביחד עם מעסיקו ובזמן שבעלה של הקשישה שילם למעסיק, החשוד הבחין מהיכן הבעל לקח את הכסף וראה כי נותר עדיין סכום כסף גדול במזומן בדירה. החשוד הגיע למחרת ולאחר שהקשישה פתחה מעט את הדלת לראות מי דפק על דלתה, דחף את הדלת בחוזקה, נכנס פנימה וחנק את הקשישה תוך שהוא מאיים עליה שאם תצעק לעזרה, ישתמש בנשק שעליו. בהמשך החשוד היכה את הקשישה וגרר אותה בכוח לחדר השינה, זרק אותה על המיטה, פתח את ארון הבגדים, הוציא משם 11,000 ש"ח במזומן ונמלט מהמקום.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפ"ת והיום (חמישי) בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button