משפטי/פלילי

אישום: בן 16 מרהט המית בקלות דעת צעיר בלוד

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני זמן קצר (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז, בשבתו כבית משפט לנוער, נגד קטין בן 16 מרהט בגין המתה בקלות דעת של מוחמד ריאשאת ז"ל, בן 19 במפעל פירוק עופות בלוד.

על פי כתב האישום, הנאשם והמנוח עבדו במפעל. במסגרת עבודתו החזיק הנאשם בידו הימנית סכין חדה לחיתוך עופות שאורכה כ- 20 ס"מ.

ב- 7 באוגוסט, בשעות הבוקר, עבדו הנאשם והמנוח זה מול זה, משני צידי שולחן ארוך שבמרכזו מסוע דו קומתי המשמש להנעת עופות במפעל. בשלב מסוים, נפל עוף חתוך שהעיף הנאשם על המסוע העליון לכיוונו של המנוח. בהמשך לכך, החליק המנוח את העוף לכיוונו של הנאשם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב זה, הניח הנאשם את הסכין מידו והחל מסמן דבר מה למנוח באמצעות תנועות ידו, ולאחר מכן שב ונטל את הסכין. המנוח שב והחליק עוף חתוך לכיוונו של הנאשם והעוף נפל למרגלותיו. בתגובה הנאשם אחז בעוף חתוך נוסף והחליק אותו לכיוונו של המנוח והעוף נפל למרגלותיו.

בשלב זה, הרים המנוח את העוף שנפל וזרק אותו לעברו של הנאשם, כך שהעוף פגע בנאשם בכתפו השמאלית. אז הטיל הנאשם את הסכין מידו לעברו של המנוח, והסכין ננעצה בחזהו וגרמה לפצע דקירה בליבו. בסמוך לאחר מכן, התמוטט המנוח ומאמצי ההחייאה שנעשו בו לא צלחו. בסמוך לכך, נמלט הנאשם עם אביו חזרה למקום מגוריו, שם נפגש עם בני משפחה עד להגעת כוחות משטרה לעוצרו.

בנוסף לכתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשה למעצר עד תום ההליכים. הנאשם נעצר עד החלטה אחרת.

בית המשפט המחוזי בתל אביב. ארכיון. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button