משפטי/פלילי

תושב ניר דוד נעצר בחשד לגרימת נזק לכלי רכב במזיד

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי עצרה אדם בשנות ה-50 לחייו, תושב ניר דוד, בחשד לגרימת נזק במזיד לשני רכבים שחנו בשביל עפר סמוך לקיבוץ בזמן שבעלי הרכבים נכנסו לשחות בנחל האסי.

ביום ראשון האחרון ב- 16 לאוגוסט שני צעירים, תושבי בית שאן ועפולה. הגישו תלונה בתחנת המשטרה לפיה מישהו חתך לכל אחד מהם את אחד מצמיגי הרכב.
הצעירים מסרו כי הם הגיעו בשעות הבוקר בשני רכבים שונים במטרה לשחות בנחל האסי. הם החנו את רכביהם בשביל עפר סמוך לקיבוץ, טבלו בנחל וכאשר חזרו הבחינו כי מישהו חתך לכל אחד מהם את אחד מצמיגי הרכב.

מיד עם קבלת התלונה, חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה תוך שימוש באמצעים טכנולגיים, ולאחר פעולות חקירה, הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד במעשה. החשוד נעצר אתמול ובסיום חקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים ביניהם הרחקה מהמפגינים המבקשים לפתוח את הנחל לציבור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר כי: "משטרת ישראל קוראת לציבור, לנהוג באיפוק, לכבד את החוק ואת זכויות האחר ובשום מקרה לא לנקוט באלימות כלפי נפש או רכוש. משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול על מנת למנוע הפרות סדר ולשמור על ביטחון הציבור ורכושו".

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

תגובה אחת

  1. משטרת ישראל היקרה…
    נא להכנס לחוק המים – חוק המים, תשי"ט-1959, ותקראו סעיפי חוק מ 1 עד ל 5. ותווחכו שאתם נותנים יד לעבריינים, ומאפשרים בצורה פושעת, לעבור על חוקי המדינה.

    אז לפני שאתם, משטרת ישראל.. מטיפים לשמירה על החוק, כדאי שתאכפו אותו כפי שאמורים לעשות.

    פשוט בושה…

Back to top button