חדשות הארץ

כעשרת אלפים מפגינים בירושלים וקיסריה נגד רה"מ נתניהו

כעשרת אלפים בני אדם מוחים היום (שבת) ברחבי הארץ כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והשחיתות השלטונית. ההפגנות מתקיימות מול ביתו הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה ומול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. זהו השבוע התשיעי ברציפות שבהן ההפגנות מתקיימות. מאות בני אדם קיימו תהלוכה שיצאה מגשר המיתרים בירושלים, שלא קיבלה את אישור המשטרה, שהסתיימה בכיכר פריז הסמוכה למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור. כאלף אנשים מוחים מול ביתו הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה. מוקדם יותר היום, הפגינו פעילי יש עתיד-תל"ם במאות גשרים וצמתים ברחבי הארץ והניפו דגלים שחורים. שלושה מפגינים נעצרו בעימותים עם שוטרים.

צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה לחקירה 7 מפגינים שהיו בתהלוכה, בחשד לעבירות של הפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטרים. כמו כן, בוצע יידוי של אבן לעבר שוטרים וכתוצאה מכך נפצע שוטר והוא הועבר לטיפול רפואי, המשטרה כרזה למפגינים להפסיק השימוש בכלי הרעש על פי החלטת בג״צ ולהתרכז במתחם המחאה ולא תתאפשר כל יציאה לתהלוכה.

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה שבה ומדגישה כי היא מאפשרת קיומן של המחאות תוך שמירה על החוק והתקנות, אך לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי וגילויי אלימות בין מפגינים וכלפי כוחות המשטרה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן





Back to top button