צרכנות

צלחות חד פעמיות

כל אחד מאתנו מכיר את סט הכלים החד פעמיים שמקלים עלינו את כל הארגון והסידור של המסיבה ואף חוסכים מאתנו את הצורך התדיר לשטוף את אינספור הכלים לאחר מכן, אולם המראה העיצובי שלהם נחשב לפשוט מידי, חיוור ומשעמם, וזה רק בלשון המעטה. צלחות אוכל נחשבות לכלי הכי בסיסי בשולחן האוכל שלנו, הן תופענה על השולחן בבית, בבית קפה, ביום הולדת או בכל אירוע אחר, כשעליהן מוצע מאפה, מנה בשרית, פשטידה או פסטה ברוטב עגבניות. היום, לעומת פעם, צלחות חד פעמיות יכולות להגיע בצורה שכמעט לא נצליח להבחין אם מדובר בצלחת זכוכית או חד פעמית, הן נראות איכותיות ולא מביישות אף אירוע מכובד כמו חתונה, אירוע עסקי וכדומה.

מגוון מכל הבא ליד

יש מגוון רחב של סוגי צלחות חד פעמיות ואת הבחירה תאלצו לעשות בהתאם לאירוע ולמטרה שלכם. היה ואתם מחפשים צלחות חד פעמיות לאירוע שמחה, יהיה נכון לבחור בצלחות מעוטרות שמגיעות בצורות שונות עם דקורציה ייחודית והן כאמור קשיחות ונראות כמעט כמו צלחת רגילה. אם אתם צריכים צלחת חד פעמית לאירוח ביתי ביום חג, שימו לב לפרטים הקטנים, הן צריכות להיות תואמות את השולחן שלכם בבית ולא לחרוג בגודלן, להתאים למנות המוגשות ולשאר האלמנטים בשולחן. בין כל הצלחות החד פעמיות שיש היום תמצאו, צלחת שהיא תחתית לכוס, צלחת לקינוחים, צלחת בינונית לסלט, צלחת למנה ראשונה, צלחת למנה עיקרית, צלחת פלסטיק שהיא קערת מרק וכולי. מאחר וההיצע כה גדול, בכל בחירה של צלחות תוכלו להתאים את הצלחות גם לגוון של המפה, לסגנון האוכל שמוגש, לאופי האירוע, בהתאם למיתוג שתרצו, לתפאורה שיש במקום וכדומה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמה עולות צלחות?

העלויות של צלחות חד פעמיות ינועו לרוב בין שקלים ספורים לחבילה של 50 צלחות, לבין צלחת איכותית במיוחד שתעלה בממוצע – 15 ₪. הכול תלוי בחומר הגלם של הצלחת החד פעמית, בכמות של הצלחות בכל חבילה ובייעודה. בעבר, צלחות הפלסטיק הפשוטות היו מתקמטות כמעט מכל משקל שהונח עליהן, אולם מאז אפשר למצוא בעיקר צלחות חד פעמיות קשיחות ומשודרגות יותר שעשויות מחומרי גלם שונים.

שמירה על איכות הסביבה

היום מתבקש מכל כלי חד פעמי, לרבות מצלחות אוכל, את המסוגלות לשאת את כל סוגי המזון האפשריים מבלי לפגוע בבריאותנו, כמו שלא יימסו ממזון חם מידי, שיהיו קשיחים דיו לשאת סטייק או כל מאכל שיש לו משקל ובתום השימוש בהן, הן לא יזהמו את הסביבה. צלחות חד פעמיות עשויות מחומרים טבעיים ומתכלים פותרות את הבעיה. הנטייה כיום היא לעשות שימוש בצלחות חד פעמיות שעשויות מעצי דקל, במבוק וחומרי עץ שמתכלים. לעיתים, ניתן אף לעשות בהן שימוש חוזר. צלחות אלה מיוצרות במטרה שנצליח לשמור על הסביבה בכל שימוש שנעשה איתן, כשאנחנו שוהים בפיקניק בחוץ, באירוע רב משתתפים, באירוח ביתי של חברים ועוד.

כיצד נבחר את הצלחות שאנו צריכים?

על מנת לבחור את הצלחת המתאימה לנו, פשוט נבחן את הצרכים והשימוש המיועד להן. למשל, כאשר נרצה לארח משפחה וחברים בארוחת חג מהודרת נעשה שימוש בצלחות חד פעמיות שהן מעוצבות ודקורטיביות ועם זאת גם קשיחות ואיכותיות. כאשר מדובר בצלחות שמיועדות ל-'על האש' בטבע, הדגש יהיה על צלחות חד פעמיות שהן קשיחות ועמידות לחום ולא חייבות להיות בהכרח מהודרות במיוחד. צלחות חד פעמיות שהן פשוטות יותר וקלות מתאימות לחטיפים שמוגשים בימי הולדת, לסנדוויץ' שלקחנו למשרד וכדומה.

המאמר נכתב באדיבות דיל 777 בע"מ יבוא, שיווק והפצה של מגוון מוצרי ועזרי ניקיון.

09-7909830  https://dil777.co.il/

Back to top button