הודעות דוברותמבזקים

כבאות והצלה: השר לביטחון הפנים Amir Ohana – אמיר אוחנה ונציב כב…

השר לביטחון הפנים Amir Ohana – אמיר אוחנה ונציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר דדי שמחי Dedy Simhi , ערכו היום סיור אווירי בו צפו במוקדי סיכון והתפרצות שריפות בשטחים פתוחים העלולים לסכן חיי אדם, רכוש וטבע.
השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה:
״התרשמתי מהיכולות ומהתכניות המבצעיות האוויריות של נציבות הכבאות וההצלה, בהובלתו של רב-טפסר דדי שמחי, לתרחישי הייחוס השונים המאיימים על חיי אדם, רכוש ומשאבי טבע. בהזדמנות זו אני גם משבח את שיתופי הפעולה המוטסים בין נציבות כב״ה למשטרת ישראל. בשבועות האחרונים אנו עדים לפועלם, תושייתם ואומץ ליבם של לוחמות ולוחמי האש אשר מתמודדים עם שריפות רבות ברחבי הארץ. בשמם של רבים מאזרחי ישראל אני שולח את הערכתי ללוחמות וללוחמי האש שעושים עבודת קודש תוך סיכון והקרבה, לשמירה על שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל. הם מצילי חיים״.
רב טפסר דדי שמחי:
"כבאות והצלה לישראל ערוכה לתת מענה מבצעי מהיר לשריפות המכלות שטחים פתוחים וערכי טבע תוך שהן מסבות נזקי ענק לאדם ולסביבה. במהלך החודש האחרון פעלו לוחמי האש המסורים לכיבוי מאות שריפות שהוצתו בעוטף עזה כתוצאה מהפרחת בלוני תבערה. לוחמי האש הוכיחו פעם נוספת את נחישותם להגן על חיי אדם, רכוש וטבע. ביחד נפעל לשינוי השיח הציבורי וטיפוח תרבות פנאי ללא אש, המגלה אחריות למרחב הציבורי ולסביבה."
צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה





פורסם על ידי כבאות והצלה לישראל Israel Fire & Rescue Authority

Back to top button