ספורט

איגוד הכדורסל סיכם עם מנהלת הליגה: 2 קבוצות מהלאומית יעלו לליגת העל

לאחר פגישה ארוכה אמש (שלישי) בה נכחו נציגי איגוד הכדורסל יושב ראש הועדה המקצועית עמוס פרישמן ועודד נחמן, יחד עם יושב ראש המנהלת שמואל פרנקל ויושב ראש הפועל תל אביב רמי כהן, הגיעו הצדדים לסיכום על נספח שיצטרף להסכם המקורי בין המנהלת לאיגוד שנחתם ב-2002.

במסגרת ההבנות סוכם כי בשלוש העונות הבאות (כולל הנוכחית) יעלו 2 קבוצות מהלאומית בכל עונה לליגת העל, מספר היורדות בעונות אלה ייקבע על ידי המנהלת בהודעה מראש בזמן סביר לאיגוד הכדורסל. במידה ובשלוש העונות הבאות אחת מקבוצות הליגה הלאומית שיעפילו לליגת העל לא תממש את עלייתה אזי החל מאותה עונה והלאה יהיו בליגה 12 קבוצות כאשר תעלה ותרד קבוצה אחת בלבד.

מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל מברכים את קבוצת הפועל חיפה על עלייתה לליגת העל ומאחלת לה הצלחה בעונה הקרובה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף סוכמו הנושאים הבאים:

– הצעות לשינוי שיטת גביע המדינה יובאו לדיון בישיבת הועדה המקצועית הקרובה.

– ועדת המשמעת/בית הדין של איגוד הכדורסל ידונו בתוך 48 שעות בכל הפרת משמעת בליגת העל בכדורסל אשר תגיע לפתחם.

ההסכם אושר על ידי יושב ראש איגוד הכדורסל עמירם הלוי ועל ידי יושב ראש המנהלת שמואל פרנקל וייכנס לתוקף בכפוף לאישור הנהלת האיגוד והמנהלת.

יושב ראש איגוד הכדורסל עמירם הלוי אמר: אני מקווה שמעתה והלאה נעסוק רק בעיקר ופחות בטפל. הדבר החשוב באמת הוא הכדורסל הישראלי וחשוב שכולנו נרתם לאותה מטרה שהיא קידומו ושגשוגו. יש לנו דור שחקנים ישראלים נהדר וכולנו צריכים להתאחד כדי לדאוג שהעתיד יהיה טוב יותר למענו ולמען אוהדי הכדורסל כולם. אנחנו נותנים תקווה ואופק לקבוצות הליגה הלאומית, שחלקן הגדול נמצא בפריפריה ואני מאמין שבסופו של דבר כולם יצאו נשכרים מההסכם הזה.

יושב ראש מנהלת הליגה שמואל פרנקל אמר: "אני שמח מאוד שלאחר שנים ארוכות הצלחנו להגיע עם האיגוד להסכם חדש אליו אני מייחל מיום היכנסי לתפקיד. אני מקווה שכעת ניתן להתחיל דף חדש עם האיגוד ונשמח לשתף פעולה עם אנשי האיגוד בכל נושא למען קידום הכדורסל הישראלי והשחקן הישראלי. אני מודה לכל יושבי הראש ונציגי המנהלת והאיגוד שהיו מעורבים במשא ומתן והשקיעו בו שעות ארוכות מזמנם, אני מברך את הפועל חיפה, קבוצה עם מסורת אדירה, על עלייתה לליגת העל ומאחל לה בהצלחה".

 

אילוסטרציה. צילום: pixabay

Back to top button