תאונות דרכים

גבר ואישה נפצעו קשה בהתהפכות רכב באשקלון

רכב התהפך הלילה (שישי) בשדרות יצחק רבין באשקלון. שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רשף רועי יעקב אשר הגיעו למקום זיהו כי מדובר בתאונה עצמית כאשר הרכב הפוך על הגג ובו שני לכודים. לוחמי האש באמצעות ציוד חילוץ הידראולי פעלו במקום לחילוץ הלכודים מהרכב והעבירו אותם להמשך טיפול של מד"אץ

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני הפצועים שחולצו ופינו לבית החולים ברזילי בעיר אישה כבת 30 במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת, עם חבלה רב מערכתית, וגבר כבן 45 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א בן טטרו ופראמדיק מד"א מוטי שוב סיפרו : "כשהגענו למקום ראינו על אי תנועה במרכז הכביש רכב הפוך עם פגיעות פח קשות, בתוכו היו 2 פצועים לכודים, כוחות כיבוי חילצו אלינו אישה כבת 30 מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, וגבר כבן 45 מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו להם טיפול רפואי שכלל הנשמה, קיבועים, וטיפול תרופתי ופנינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבם מוגדר קשה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום : תיעוד מבצעי מד"א
צילום: מבצעי כב"ה
צילום: מבצעי כב"ה

תגובה אחת

  1. נהגים נכבדים , קחו בחשבון שהסיכויים שלכם להגיע בשלום למחוז חפציכם, שואפים לאפס ; ובמידה ובכל זאת תגלו עירנות רבה ותגיעו בשלום למחוז חפציכם , מומלץ לכם לאמר תודה רבה לאלוהי ישעינו .

Back to top button