חדשות הארץ

בן 70 נמצא במצב ריקבון קשה בדירתו באילת

גבר גלמוד כבן 70 נמצא היום (ראשון) במצב ריקבון קשה ברחוב משעול סנפיר באילת. נפטר לפני מספר ימים ונמצא לאחר שהריח הנוראי הציק לשכנים.

ג׳ימי וראקי ונתן בלטי מתנדבי זק״א אילת שטיפלו בזירה אמרו: "בעקבות הריח הנוראי שהציק לשכנים הוזעקנו שוב לזירה קשה של גופה שנמצאה במצב ריקבון קשה. לצערנו, אף אחד לא התעניין בשלומו של הגלמוד כבן ה- 70 ששכב על הרצפה בבית ושיווע לעזרה עד שנפטר מוות מיותר ומחריד שאולי ניתן היה למנוע. כשהגענו לזירה כבר מרחוק הרגשנו את הריח הנוראי, כוחות משטרה וכיבוי והצלה פרצו לדירה בעקבות הדיווח של השכנים ומצאו את גופת המנוח על הרצפה בבית במצב של איבוד צלם אנוש, פראמדיק מד״א אישר את מותו במקום."

ג׳ימי וראקי הוסיף: "עם תחילת תקופת הקורונה פתחתי מיזם ״חיבוק אילתי״ סיוע בהתנדבות לקשישים ועריריים בעיר אילת – קבוצת חברים שמחבקים את העריריים ואנשים שגרים לבדם בארוחה חמה בשיפוץ וניקיון הבית. לפני כשבוע וחצי הביאו המתנדבים חבילת מצרכי מזון למנוח, חיבקו אותו וחיזקו אותו, כמה כאב לי שהיום הייתי צריך לטפל בו במצב הקשה הזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתנדבי זק״א טיפלו בכבוד המת בזירה, גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

מזק"א נמסר: "מתחילת 2020 טיפלו מתנדבי זק״א באילת ב- 6 אירועים קשים של קשישים וערירים שנמצאו זמן רב לאחר מותם. שימו לב לשכנים שלכם, אל תחכו לריח הנוראי שיציק לכם. ביחד נמנע את המקרה המחריד הבא."

צילום: דוברות זק"א

Back to top button