חדשות הארץ

עובדי זאפ גרופ הפגינו מול ביתה של מנכ"לית קרן אייפקס

עשרות עובדי זאפ גרופ ופעילי הסתדרות הפגינו הבוקר (שני) מול ביתה של מנכ"לית הקרן, זהבית כהן ברמת השרון. העובדים קראו למנכ"לית לשוב לשולחן המשא ומתן עם נציגות העובדים ולקדם את החתימה על ההסכם, שהוסכם ונוסח במעמד יושב ראש ההסתדרות, נציגי קרן אייפקס והנהלת זאפ. על השלטים שנשאו העובדים נכתב: "זהבית, דברי איתי", "נלחמים על הבית", "אחרי שנתיים, נגמרה הסבלנות", "הסכם קיבוצי עכשיו", "ביטחון תעסוקתי זה לא מילה גסה" ועוד.

כאמור, בחודש פברואר האחרון, הגיעו הצדדים להסכמות אך למרות זאת ההנהלה נמנעת מלחתום על ההסכם.

לאור השיפור היחסי במצבה הכלכלי של החברה והחזרה המסוימת לשגרה, ביקשו ועד העובדים וההסתדרות לחדש את הצעדים לחתימה על ההסכם, ואף הציעו מספר פשרות, אך כולן נדחו על ידי הנהלת החברה. לאחרונה, פורסמו ידיעות כי מנכ"לית הקרן, זהבית כהן, תנסה להנפיק את החברה בזמן הקרוב. לנוכח זאת, ומתוך חשש שההנפקה תפגע בביטחונם של העובדים, ועד העובדים ממשיך במאבק עד לחתימה על ההסכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות ההסתדרות

יושב ראש איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי אמר: "לא יתכן שקרן אייפקס תמשוך מיליונים מחברת זאפ במשך שנים, על גבם של העובדים, ותוסיף להתנער מההסכמות שכבר הושגו. לעובדי החברה מגיע עתיד בטוח ואנו נחושים לפעול כדי לאפשר להם אותו. נמשיך לפעול יחד עם ועד העובדים, עד לחתימת הסכם".

צילום: דוברות ההסתדרות

יושבת ראש ועד העובדים, תקוה ברמר הוסיפה: "תושבי רמת השרון התעוררו הבוקר לקריאות עובדי זאפ. כל הרחוב למד מהו היחס שנותנת המנכ"לית זהבית כהן לעובדים תחתיה, כולם ראו חזירות מהי. העובדים שעובדים קשה ומרוויחים את הכסף ממנו חיה זהבית כהן ראויים ליחס מכבד, לתנאים הולמים ולביטחון תעסוקתי. נמשיך להיאבק עד שהנהלת החברה תראה בנו בני אדם ותקיים את ההבטחות".

תגובה אחת

Back to top button