חדשות הארץ

מוסדות ההסתדרות יתכנסו מחר לדון בסכסוך עבודה כללי במגזר הציבורי

מוסדות ההסתדרות יתכנסו מחר (שלישי) לישיבה שלא מן המניין. זאת על רקע כוונתו של יושב ראש ההסתדרות ארנון בר-דוד להכריז סכסוך עבודה כללי בכל מקומות העבודה במגזר הציבורי במדינה, בהתאם לאישור מוסדות ההסתדרות. בשעות הבוקר תתכנס הוועדה לתיאום וביצוע להכרזת הסכסוך, ובשעה 12:00 תתכנס גם הנהגת ההסתדרות לישיבה מיוחדת, אליה הוזמנו כל ראשי האיגודים המקצועיים במגזר הציבורי.

מטעם ההסתרות נמסר "ההסתדרות שבה ומדגישה כי לאורך השנים הארגון נתן כתף בכל עתות משבר, וגם הפעם המגזר הציבורי יסייע וימשיך לשאת את האלונקה ולהיות חלק מוביל בהבראת הכלכלה הישראלית. צעדיו של שר האוצר ישראל כ"ץ הם חסרי כל היגיון כלכלי ונעשים בניגוד מוחלט למגמה בכל מדינות ה-OECD (למעט פולין), וזאת בניסיון להסית את הביקורת הציבורית על דרכו ועל תפקודו של משרד האוצר במשבר הקורונה. השר כ"ץ תוקף פעם אחר פעם את עובדי המגזר הציבורי אשר עושים לילות כימים, תוך שיסוי ציבור האזרחים אלה באלה – באופן שאין לו אח ורע בעולם המערבי."

יושב ראש ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר: "אנו נערכים למאבק, אך יחד עם זאת אני הראשון ליישב את הסכסוך בהידברות ומתוך ראייה רחבה ועתידית למען כל המשק הישראלי. אני אוביל את הציבורים לדרך של חיבור, לא לפילוג ולא לשיסוע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. ארנון בר דוד. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

תגובה אחת

  1. ליו"ר הסתדרות,למי ההסתדרות נתנה כתף? היא נתנה כתף לוועדים הגדולים ולא לוועדים הקטנים,האם ההסתדרות תשלם לעובדים השובתים כסף מקרן ימי שביתה?התשובה היא לא ההסתדרות לא תממן את ימי השביתה ,ימי השביתה יבואו על חשבון העובדים הקטנים-צבוע.

Back to top button